تابناک / براساس نقشه‌های هواشناسی از اواخر وقت امروز به تدریج از شدت آلودگی هوا در تهران، کرج، اراک، قم و اصفهان کاسته خواهد شد.
کد خبر: ۸۰۱۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹ 28 November 2019

تابناک / براساس نقشه‌های هواشناسی از اواخر وقت امروز به تدریج از شدت آلودگی هوا در تهران، کرج، اراک، قم و اصفهان کاسته خواهد شد.

 

وضعیت هوا در ۷ آذر/ امروز از شدت آلودگی هوا کاسته خواهد شدبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، امروز برای مناطقی از شمال غرب و غرب، بارش باران در بعضی ساعات همراه با رعد و برق و وزش باد و در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف، برای ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی در استان‌های زنجان، قزوین، البرز و تهراان رگبار باران و در ارتفاعات بارش برق و برخ مناطق جنوب غرب کشور، رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

لازم به ذکر است از اواخر وقت امروز به تدریج از شدت آلودگی هوا در تهران، کرج، اراک، قم و اصفهان کاسته خواهد شد. جمعه در برخی مناطق شمال غرب و غرب، بارش باران و در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف و در جنوب غرب و جزایر شمال خلیج فارس، بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.


بیشتر بخوانید: استمرار افزایش دما در اکثر مناطق کشور/خبری از بارش باران تا پایان هفته در تهران نیست


روز‌های شنبه و یکشنبه در اغلب نقاط کشور جوی آرام حاکم خواهد بود و مجدد از اواخر وقت یکشنبه و طی روز دوشنبه با ورود سامانه بارشی جدید از غرب کشور، ابتدا غرب و جنوب غرب و به تدرج برخی مناطق شمال غرب و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و غربی را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

همچنین در روز دوشنبه با نفوذ جریانات سرد شمالی بر روی سواحل دریای خزر، برای استان‌های گیلان، مازنداران و گلستان بارش باران و در ارتفاعات بارش برف همراه کاهش محسوس دما در حدود ۵ تا ۷ درجه پیش بینی می‌شود.

از امروز تا روز یکشنبه برای اغلب مناطق کشور شاهد روند تدریجی افزایش دمای هوا خواهیم بود.

وضعیت هوا در ۷ آذر/ امروز از شدت آلودگی هوا کاسته خواهد شدوضعیت هوا در ۷ آذر/ امروز از شدت آلودگی هوا کاسته خواهد شدوضعیت هوا در ۷ آذر/ امروز از شدت آلودگی هوا کاسته خواهد شدوضعیت هوا در ۷ آذر/ امروز از شدت آلودگی هوا کاسته خواهد شدوضعیت هوا در ۷ آذر/ امروز از شدت آلودگی هوا کاسته خواهد شد

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار