رئیس هیأت کاراته استان کرمانشاه گفت: با رایزنی انجام شده با رئیس فدراسیون کاراته، سال آینده و در بخش بانوان و آقایان، لیگ کاراته‌وان کشور در کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۹۹۱۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 22 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،سعید نصرالهی گفت: مسابقات کارته‌وان به صورت آزاد برگزار می‌شود و ورزشکاران باید با هزینه شخصی خود در این مسابقات شرکت کنند.

وی برگزاری این مسابقات در کرمانشاه را بسیار مهم دانست و گفت: این مسابقات در سن‌های المپیاد کشور برگزار می‌شود و همه کاراته‌کاهای کرمانشاهی که از نظر مالی امکان حضور در استانهای دیگر را ندارند، می‌توانند در این رقابت‌ها شرکت کنند.

نصرالهی با اشاره به برگزاری لیگ کارته‌وان در شیراز، افزود:به دلیل بعد مسافت و هزینه‌های بالای این رقابت‌ها، کمتر از ۲۰ کاراته‌کای کرمانشاهی در این رقابت‌ها حضور داشتند که در بخش بانوان هشت نشان رنگارنگ و در بخش آقایان یک نشان نقره گرفتند.

سومین دوره لیگ کاراته‌وان کشور از ۲۳ تا  ۲۴ آبان و با حضور یک هزار و ۸۹۰ کاراته‌کا از سراسر کشور در شیراز برگزار شد.

کاراته‌کاهای کرمانشاهی در بخش بانوان و در رده سنی امید ۲ نشان برنز، در رده سنی جوانان ۲ نشان طلا و سه نشان برنز و در رده سنی نوجوانان یک نشان برنز و در بخش آقایان هم یک نشان نقره کسب کردند.

«آتوسا گلشادنژاد و صدف لرستانی» در وزن های ۵۹- و ۵۹+ کیلوگرم اول شدند و «مریم الهی‌سرخه‌لیژه، مرضیه باوندپور، غزل ایوانی، سوگند شاهیوند، زینب کاظمی و مبینا میری‌دوداره» در رده‌های سنی مختلف به مقام سوم رسیدند و در بخش آقایان هم «امیررضا برزویی» در وزن ۵۵ کیلوگرم و در رده سنی جوانان در جایگاه دوم ایستاد.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت، ۶ هزار بیمه شده ورزشی در رشته کاراته دارد که ۶۰ درصد را بانوان و ۴۰ درصد را آقایان تشکیل می‌دهد. 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار