مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت : از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۵۱ هزار شغل در استان ایجاد شده است.
کد خبر: ۷۹۹۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ 22 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان استان،حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت : بر اساس برنامه سند اشتغال استان تا پایان امسال باید ۵۹ هزار و ۶۶۸ شغل پایدار در استان ایجاد شود که تاکنون ۸۶ درصد این آمار محقق شده است.

 او گفت : از این تعداد اشتغال بیش از ۳۱ هزار در سامانه رصد ثبت شده و مابقی نیز در بخش اشتغال عمرانی است.

عزیزی افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۴۴۵ میلیارد تومان از اعتبارات اشتغالزایی مناطق زلزله‌زده توسط بانک‌ها پرداخت شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه نسبت به سهم این سازمان در اشتغال استان اعتراض کرد و گفت: از ابتدای سال تاکنون ۶ هزار و ۳۱۷ شغل را ایجاد کرده‌ایم و تا پایان سال این آمار را به ۱۰ هزار و ۴۱۰ شغل می‌رسانیم.

محسن دارابی افزود: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ۱۸ هزار و ۶۰۰ اشتغال برای اداره کل صمت استان در نظر گرفته است که رسیدن به این رقم تا پایان سال امکان پذیر نیست.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت وزن قابل توجهی در عرصه اقتصادی استان دارد.

هدایت حاتمی افزود: حوزه‌های اصناف، معدن و صنعت حوزه‌های بسیار گسترده‌ای هستند که می‌توانند سهم بسیاری در اشتغال کرمانشاه داشته باشند.

او از بانک‌ها خواست در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی روستایی تسریع کنند، زیرا به زودی تسهیلات جدید واگذاری به واحد‌های روستایی اعلام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار