تراکتوری‌ها در زمینه گلزنی با همشهری لیگ برتری شان در شرایطی برابر قرار دارند.
کد خبر: ۷۹۷۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹ 17 November 2019

به گزارش تابناک سمنان: تیم فوتبال تراکتور در حالی پای به رقابت‌های لیگ برتر گذاشت که به مانند فصل گذشته خرید‌های گران قیمتی را در نقل و انتقالات تابستانی انجام داده بود که یکی از این خریدها، کوین فورچونه بود.  

مهاجمی که تراکتوری‌ها از او به عنوان گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران یاد می‌کردند و به گواه سایت ترانسفر مارکت نیز این بازیکن سومین بازیکن گران قیمت حال حاضر لیگ برتر ایران به شمار می‌رود. در کنار فورچونه، تراکتوری‌ها خارجی‌های دیگری نیز به نام‌های مازولا و میمبلا را نیز با قیمت‌هایی قابل توجه به خدمت گرفتند.  

هر سه خرید خارجی تراکتور در نقل و انتقالات تابستانی در فاز تهاجمی صورت گرفت تا با توجه به قطعی شدن جدایی استوکس و اروین، جای خالی این بازیکنان به نحو احسن پر شود. در کنار این بازیکنان ساسان انصاری و محمد رضا آزادی دیگر مهره‌های فاز تهاجمی سرخپوشان تبریزی را در این فصل تشکیل می‌دهند.  

با وجود هزینه قابل توجه در زمینه خرید بازیکن در فاز تهاجمی، اما تراکتور تا این لحظه عملکرد قابل توجهی در زمینه گلزنی نداشته است. این تیم در ۱۰ بازی اخیر خود تنها ۱۱ گل به ثمر رسانده است.  

نکته جالب توجه‌ای که می‌توایم آن را بحث برانگیز هم بنامیم، تساوی تعدا گل‌های زده شده از سوی تراکتوری‌ها با ماشین سازی، همشهری لیگ برتری شان است. این در حالی است که ۲ تیم از هیچ نظری قبال مقایسه با یکدیگر نیستند. تراکتوری‌ها بدون دغدغه مالی و محدودیت در هزینه، بازیکنان مورد نظر خود را به خدمت گرفتند و این در حالی است که ماشین سازی با حداقل ها، لیست خود را در لیگ نوزدهم پر کردند. از نظر حمایتی نیز تراکتوری‌ها به شدت از همشهری خود سرتر هستند و اگر بخواهیم مهره‌های تهاجمی آن‌ها را نیز با سبز قبایان تبریزی مقایسه کنیم، بازهم برتری با سرخپوشان تبریزی خواهد بود. در عمل، اما شاهد تساوی ۲ تیم در زمینه گلزنی هستیم که نشان می‌دهد، تراکتوری‌ها تا این لحظه نتوانستند برتری‌های بالقوه خود را به نحو احسن به برتری‌های بالفعل تبدیل کنند.  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار