دبیر هیأت تیراندازی با کمان استان کرمانشاه گفت: در پایان لیگ تیراندازی با کمان کشور نمایندگان استان کرمانشاه در بخش آقایان در جایگاه هفتم و در بخش بانوان در جایگاه چهارم قرار گرفت.
کد خبر: ۷۹۷۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ 17 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،میلاد رشیدی، اظهار داشت: در پایان رقابت‌های لیگ برتر تیراندازی با کمان، تیم هیأت تیراندازی استان کرمانشاه با پنج ورزشکار در بخش آقایان و پنج ورزشکار در بخش بانوان، با کسب 16 امتیاز در بخش آقایان و 19 امتیاز در بخش بانوان به کار خود پایان داد.

دبیر هیأت تیراندازی با کمان استان کرمانشاه یادآور شد: با توجه به استعداد مالی هیأت تیراندازی استان کرمانشاه، بیش از 80 درصد تیم را بازیکنان بومی استان تشکیل داده‌اند که بسیاری از آن‌ها تجربه حضور در چنین سطحی از مسابقات را برای نخستین بار کسب می‌کردند و همین مساله یکی از بزرگترین دستاوردهای ما از این رقابت‌ها بود.

وی با اشاره به اهداف هیأت، افزود: رقابت با تیم‌های صاحب نام تیراندازی با کمان در طول 6 هفته، فرصتی بود که پس از مدت‌ها نصیب تیم ما شد و در صورت عدم وقوع برخی مشکلات و با صرف کمی تلاش می‌توانستیم در بخش بانوان، صاحب سکو شویم.

وی در خصوص هزینه‌های این لیگ، گفت: تیم کرمانشاه با صرف حدود 25 میلیون تومان در بخش بانوان و آقایان شرکت کرد و این مبلغ بدون حمایت اسپانسر و از طرف هیأت و اداره‌کل ورزش و جوانان استان تامین شده است در حالی که با توجه به پخش مسابقات از طریق شبکه ورزش امیدواریم در سال‌های بعد اسپانسر مناسب را برای تیم جذب کنیم.

رشیدی یادآور شد: در پایان این رقابت‌ها در بخش آقایان، فولاد زرند اول، پارس ناجا دوم و نیروی هوایی سوم شد و در بخش بانوان مس کرمان اول، هیأت همدان دوم و هیأت زنجان سوم شد.

وی در پایان با اشاره به اسامی حاضر تیم کرمانشاه در این مسابقات، گفت: میلاد رشیدی(بازیکن، مربی و سرپرست)، علی رحمانی، محسن رشیدی، مهدی محمدی، نوید امیری و سارا نصوری، سحر قادری، شکوفه جمشیدی، الهام قدیم‌پور، مینا مرادی‌وند، شادی سادات‌قریشی اعضای تیم استان در بخش آقایان و بانوان بودند.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار