نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی در تذکری خواستار تسریع در امهال وام‌های منطقه زلزله زده کرمانشاه شد و ادعا کرد: بانک‌ها به دنبال آزار و اذیت مردم هستند.
کد خبر: ۷۹۶۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰ 11 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، شهاب نادری در جلسه علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر دیگری خطاب به رئیس جمهور، وزیر بهداشت و اعضای شورای عالی بیمه عنوان کرد: طرح تحول نظام سلامت از سال ۹۳ در دولت شما استارت خورد، طرحی که مهمترین هدف آن ارایه خدمات درمانی ارزان و با کیفیت برای مردم بود. اجرای این طرح با افزایش مراجعه بیماران به مراکز دولتی منجر به تحمیل بار سنگین نظام مند سلامت بر دوش پرستاران گردید که با دیده نشدن این پیش‌قراولان عرصه سلامت نه تنها کیفیت خدمات افزایش نیافت بلکه با توزیع ناعادلانه درآمد بیمارستان‌ها، نارضایتی پرستاران را به همراه داشت.

وی خطاب به وزیر بهداشت با اشاره به اینکه در آستانه تولد حضرت زینب (س) و روز پرستار هستیم، گفت: تعرفه گذاری خدمات پرستاری سال ۸۶ به تصویب مجلس رسیده و قانونی که اولین هدف آن کاهش هزینه‌های درمانی برای مردم و بیمه‌ها بود بعد از ۱۲ سال خاک خوردن هنوز اجرا نشده است، لذا با توجه به اینکه این قانون سبب کاهش هزینه درمانی مردم و ارتقای کیفیت ارایه خدمت به مراجعین خواهد شد، سریع‌تر اجرایی شود.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار