در نشست هم اندیشی روسای هیات های ورزشی شهرستان لنگرود با فرماندار ؛
تابناک / نشست هم اندیشی روسای هیات های ورزشی شهرستان لنگرود عصر امروز ( پنج شنبه_ ۱۶ آبان) با حضور مهندس شفقی، فرماندار لنگرود و مهندس لاهوتی، نماینده شهرستان و شهدی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
کد خبر: ۷۹۵۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹ 08 November 2019
 
 
 
تابناک / نشست هم اندیشی روسای هیات های ورزشی شهرستان لنگرود عصر امروز ( پنج شنبه_ ۱۶ آبان) با حضور مهندس شفقی، فرماندار لنگرود و مهندس لاهوتی، نماینده شهرستان و شهدی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان  در سالن اجتماعات فرمانداری  برگزار شد.
 
 
"مهندس شفقی" در این نشست ضمن تبریک آغاز امامت و ولایت حضرت مهدی (عج)،  با تاکید بر اینکه دیدگاه فرمانداری شهرستان حمایت از ورزش، هیات های ورزشی و ورزشکاران است، گفت: اولین نشست با هیات های ورزشی بهانه ای است تا این جلسات استمرار داشته باشد و در جلسات بعدی نیز مشکلات هیات های ورزشی شهرستان به صورت دسته بندی شده بررسی خواهد شد‌ و با تمام توان از ورزش و ورزشکاران لنگرودی حمایت می کنم.
 
فرماندار لنگرود با بیان اینکه این شهرستان از  جمله شهرستان‌های برتر استان در سرانه ورزشی است، تصریح کرد: سرانه ورزشی کشور در سال گذشته، ۸۷ سانتی متر، در استان ۵۲ سانتی متر و شهرستان لنگرود ۷۲ سانتی متر است.
 
مهندس شفقی از فعالیت بیش از ۵۰ هیات ورزشی فعال در شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: بیش از ۶ هزار ورزشکار سازمان یافته که تحت پوشش بیمه هستند، در شهرستان وجود دارد و  آمادگی همکاری با همه هیات های ورزشی شهرستان را دارم.
 
وی با بیان اینکه امسال بیش از هفت میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی و شهرستانی  برای پروژه های نیمه تمام شهرستان اختصاص یافته است، خاطرنشان کرد:  امسال با توجه به اعتبارات درنظرگرفته شده برای چهار پروژه سالن توپی(چندمنظوره) ملاط، سالن باستانی و زمین چمن مصنوعی کومله و سالن توپی خالکیاسر، شاهد اتفاقات خوبی در حوزه ورزش شهرستان خواهیم بود که  برای سالن باستانی لنگرود یک میلیارد و800 میلیون تومان و زمین چمن مصنوعی کومله دو میلیارد و 300 میلیون تومان و یک میلیارد و 900 میلیون تومان برای سالن توپی ملاط اعتبار استانی در نظر گرفته شده که  با یک میلیارد تومان اعتبار شهرستانی برای سالن توپی(چند منظوره) خالکیاسر، در مجموع هفت میلیارد تومان اختصاص یافت.
 
 
گفتنی است، در این نشست صمیمی که بیش از سه ساعت طول کشید روسای هیات های ورزشی شهرستان مشکلات خود را بیان کردند و درباره مشکلات مطروحه همفکری و راهکارهایی اتخاذ شد و جلسات بعدی نیز با دسته بندی سایر موارد مورد توافق قرار گرفت.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار