کد خبر: ۷۹۵۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶ 07 November 2019

به گزارش تابناک سمنان: دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا بار دیگر با حمله به رسانه‌های مخالف خود نظیر واشنگتن پست و سی ان ان، آن‌ها را تولیدکننده اخبار جعلی خواند.

وی در حساب توییتر خود نوشت: سال‌ها پیش، وقتی رسانه‌ها قانونی بودند، افرادی که به عنوان «راستی آزما» شناخته می‌شدند، همیشه تماس می‌گرفتند تا بررسی کنند آیا ماجرایی حقیقت دارد؟ (اما) امروزه آن رسانه‌ها دیگر از راستی آزما استفاده نمی‌کنند. آن‌ها تنها هرچه می‌خواهند، می‌نویسند.

وی در توییت دیگری نوشت: ماجرای واشنگتن پست که البته در رسانه تولید کننده اخبار جعلی، سی ان ان نیز بازتاب یافته و در آن گفته شده بود رئیس جمهور ترامپ از «بیل بار» دادستان کل آمریکا خواسته تا کنفرانسی مطبوعاتی به منظور تبرئه او در قضیه اوکراین برگزار کند، به کل نادرست بوده و خبر جعلی دیگری با منابع ناشناسی است که وجود خارجی ندارند.

حمله دوباره ترامپ به رسانه‌های مخالف

سی ان ان پیشتر در خبری به نقل از واشنگتن پست نوشته بود دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا از ویلیام بار، دادستان کل آمریکا خواسته تا کنفرانسی مطبوعاتی برگزار کرده و او را در ماجرای تماس جنجال برانگیز با رئیس جمهور اوکراین که گفته شده در آن تماس ترامپ از او خواسته تا در خصوص دموکرات‌ها به تحقیق بپردازد، تبرئه کند؛ اما به نوشته واشنگتن پست، دادستان کل آمریکا این درخواست را رد کرده است.

حمله دوباره ترامپ به رسانه‌های مخالف

در پی افشای جزئیاتی درباره درخواست ترامپ از دولت اوکراین برای آغاز تحقیقات علیه جو بایدن و پسرش هانتر بایدن، بسیاری از نمایندگان دموکرات از دونالد ترامپ انتقاد کردند. ترامپ طی یک تماس تلفنی در ۲۵ ژوئیه از رئیس جمهور اوکراین خواسته بود تا تحقیقات درباره فساد مالی جو بایدن و پسرش را تسریع بخشد. به دنبال افشای این موضوع، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، آغاز روند رسمی بررسی استیضاح ترامپ را اعلام کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار