سخنگوی فدراسیون فوتبال تأکید کرد که دیدار تیم‌های ملی فوتبال عراق و ایران در کشوری دیگر برگزار خواهد شد و برگزاری این دیدار در شهر دیگری از عراق منتفی است.
کد خبر: ۷۹۴۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۸ 06 November 2019

 امیرمهدی علوی در خصوص صحبت‌هایی که پیرامون برگزاری تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق در کشور دیگری مطرح شده است، گفت: با توجه به تحقیقاتی که فیفا انجام داد این مسابقه در یک کشور دیگر برگزار خواهد شد.

وی افزود: البته سه کشور برای برگزاری چنین مسابقه‌ای پیشنهاد شده و فکر می‌کنم صبح فردا فدراسیون فوتبال عراق و فیفا نیز این موضوع را به فدراسیون‌های کشورها ابلاغ خواهند کرد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در خصوص شایعاتی که پیرامون برگزاری مسابقه در شهر دیگری در کشور عراق مطرح شده است، گفت: چنین موضوعی صحت ندارد. فیفا تصمیم خود را گرفته و مسابقه در یک کشور دیگر برگزار خواهد شد. البته اجازه بدهید در خصوص محل برگزاری مسابقه من اظهارنظر رسمی نداشته باشم ولی این دیدار در شهر دیگری برگزار می‌شود درست نیست و مباحث مطرح شده گمانه‌زنی‌‌‌ رسانه‌های عراقی است.

علوی در خصوص بحث قرارداد مارک ویلموتس با فدراسیون فوتبال و همچنین صحبت‌هایی که پیرامون فسخ قرارداد مربی تیم ملی با فدراسیون مطرح شده است، افزود:‌ همانطور که می‌دانید فدراسیون در این مدت با همکاری وزارت ورزش و جوانان تلاش زیادی انجام داد تا مطالبات آقای ویلموتس پرداخت شود اما با توجه به تأمین هزینه قرارداد سرمربی تیم ملی این پول به بانکی در یک کشور منتقل شد تا به حساب آقای ویلموتس در بلژیک واریز شود. اما بعد از مدتی بانک مربوطه اعلام کرد نمی‌تواند این مبلغ را به حساب سرمربی تیم ملی واریز کند.

وی گفت: با تلاش‌های رئیس فدراسیون فوتبال حتی قسط سوم مطالبات سرمربی تیم ملی آماده و به حساب مربوطه منتقل شده تا به زودی به حساب اصلی سرمربی تیم ملی در بلژیک واریز شود.

علوی که با رادیو ورزش گفت‌وگو می‌کرد با اشاره به مکالمه دو ساعته مهدی تاج با مارک ویلموتس که به صورت تصویری انجام شد، گفت: روز چنین تماسی برقرار و رئیس فدراسیون به مدت طولانی با آقای ویلموتس صحبت کرد که سرمربی تیم ملی در این مکالمه اذعان کرد که از تلاش فدراسیون برای انتقال مطالباتش به حساب وی با خبر است. با این شرایط باز هم امیدوارم هفته آینده که با شما صحبت می‌کنم تیم ملی فوتبال ایران در بهترین فرم و شکل خود آماده مسابقه با عراق شود و مسئله‌ای در این زمینه‌ها وجود نداشته باشد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در خصوص شایعاتی که پیرامون سفر مسئولان فدراسیون به کشور ترکیه برای مذاکره با ویلموتس مطرح شده است، گفت: چنین سفری در کار نیست و تنها خود آقای ویلموتس برای افتتاح حساب راهی کشور ترکیه می‌شود. مهدی تاج هم‌اکنون به همراه اعضای هیأت رئیسه در مشهد حضور دارد و برای انتخابات مجمع فوتسال به آنجا سفر کرده است. ضمن آنکه تنها خزانه‌دار فدراسیون فوتبال سفری کوتاه‌مدت به ترکیه داشت تا بحث افتتاح حساب و امور دیگر را در این زمینه پیگیری کند وگرنه جلسه‌ای بین مسئولان فدراسیون فوتبال و ویلموتس در کشور ترکیه برگزار نخواهد شد.

وی در پایان سحصبت‌های خود گفت: کاری که فدراسیون برای انتقال پول به حساب سرمربی محترم تیم ملی باید انجام می‌داد مراحل پایانی را طی می‌کند و امیدواریم با انجام این موضوع تیم ملی هفته آینده استارت بزند

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار