در احکامی جداگانه؛
تابناک / استاندار گیلان در احکامی جداگانه انتصابات جدید در حوزه استانداری، فرمانداری و بخشداری‌های این استان را اعلام کرد.
کد خبر: ۷۹۴۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱ 06 November 2019
انتصابات جدیدی در استانداری گیلان اعلام شد

 

تابناک / استاندار گیلان در احکامی جداگانه انتصابات جدید در حوزه استانداری، فرمانداری و بخشداری‌های این استان را اعلام کرد.

 

ارسلان زارع در احکام جداگانه‌ای «یونس محمودی» را به عنوان سرپرست فرمانداری آستانه اشرفیه، «محمد رنجبر» را به عنوان سرپرست فرمانداری املش، «رحیم حیدری» را به عنوان مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی و «زهرا یعقوب نژاد» را به عنوان مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان منصوب کرد.

همچنین، «سارنگ حسن‌پور» به عنوان معاون اداره کل امنیتی و انتظامی، «رجبعلی حسینی» به عنوان معاون نظارت بر امور سرمایه‌گذاری روستاها و «فرهاد براتی» به عنوان معاون امور دهیاری‌ها و شوراهای دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری، منصوب شده اند.

استاندار گیلان «فریبرز سعیدی‌کیا» را نیز به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری رشت، «علی درمانی» به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی تالش، «علیرضا مسچیان» به عنوان معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی لنگرود و «شیرزاد روشن» را به عنوان معاون برنامه ریزی و هماهنگی امورعمرانی فرمانداری رضوانشهر منصوب کرده است.

همچنین طی احکام جداگانه‌ای، «مانی زرشکی» به عنوان بخشدار مرکزی رشت، «سید رضا صفوی» به عنوان بخشدار خشکبیجار شهرستان رشت، «صفر شریفی» به عنوان بخشدار اطاقور شهرستان لنگرود، «مجید فخررحیمیان» به عنوان بخشدار چابکسر شهرستان رودسر، «لیلا یاری» به عنوان بخشدار اسالم شهرستان تالش و «شهرام عباس زاده» به عنوان بخشدار کرگانرود شهرستان تالش منصوب شده اند.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار