تابناک / سرهنگ امیر طالبی، سرپرست پلیس راهور گیلان از کاهش ۵۰ درصدی جانباختگان تصادفات درونشهری استان گیلان در مهر ماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۷۹۴۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲ 06 November 2019

 

تابناک / سرهنگ امیر طالبی، سرپرست پلیس راهور گیلان از کاهش ۵۰ درصدی جانباختگان تصادفات درونشهری استان گیلان در مهر ماه سال جاری خبر داد.

 

سرپرست پلیس راهور گیلان از کاهش ۵۰ درصدی جانباختگان تصادفات درونشهری استان گیلان در مهر ماه سال جاری خبر داد.

سرهنگ امیر طالبی با اعلام این خبر گفت: با همکاری مردم در رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، مساعدت دست‌اندرکاران ترافیک شهری و تلاش‌های پلیس شاهد کاهش ۵۰ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی منجر به فوت در معابر درونشهری گیلان برابر آمار پزشکی قانونی استان هستیم.

این مقام انتظامی افزود: در این مدت مجروحان تصادفات رانندگی ۹ درصد افزایش داشته که این نشان دهنده فرآیند درست چرخه ترافیک است که بیانگر کاهش شدت تصادفات است.

وی ادامه داد: بنابراین کاهش تصادفات منجر به فوت در استان، اتفاقی نبوده و با برنامه‌ریزی، پیگیری و اقدامات موثر همه دست‌اندرکاران ایمنی ترافیک و همکاری مردم حاصل شده است.

سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: در تصادفات خسارتی نیز کاهش ۳۷ درصدی را شاهد هستیم و در مجموع تصادفات استان در مهر ماه امسال کاهش ۳۳ درصدی داشته است.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: پلیس راهور ناجا در سال ۹۸ کاهش ۱۲ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی را هدف خود تعیین کره و امیدواریم با ادامه این روند مثبت در گیلان که بدون تردید با همکاری مردم و همه مسؤولان استان حاصل شده است در پایان سال به توانیم اهداف از پیش تعیین شده را محقق کنیم.

وی در پایان تاکید کرد: برای داشتن ترافیک روان و ایمن باید هرچه سریع‌تر در خصوص هوشمند‌سازی جریان مدیریت و نظارت بر ترافیک اقدام کنیم و این موضوع نیز در استان گیلان به ویژه کلان شهر رشت در اولویت مدیران شهری قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار