وحید هاشمیان، مربی تیم ملی فوتبال کشورمان از صحت اخبار رسانه‌های بلژیکی مبنی بر درخواست ویلموتس برای فسخ قرارداد، اظهار بی اطلاعی کرد.
کد خبر: ۷۹۴۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷ 05 November 2019

 وحید هاشمیان، مربی تیم ملی فوتبال کشورمان امروز (سه‌شنبه) برای تماشای دیدار استقلال و صنعت نفت آبادان از هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر به ورزشگاه آزادی رفت. هاشمیان در حالی وارد ورزشگاه آزادی شد که صبح امروز اخباری مبنی بر درخواست مارک ویلموتس برای فسخ قرارداد با فدراسیون فوتبال ایران در رسانه‌های بلژیکی منتشر شده است.

دستیار ویلموتس، سرمربی بلژیکی تیم ملی پس از ورود به ورزشگاه آزادی با سؤالات خبرنگاران در خصوص مارک ویلموتس و سرنوشت او مواجه شد. البته هاشمیان که قصد مصاحبه کردن نداشت، فقط در واکنش به سؤالی مبنی بر اینکه آیا ویلموتس برای فسخ قرارداد درخواستی به فدراسیون فوتبال ارائه کرده است، اظهار داشت: من از این موضوع بی خبرم.

هاشمیان در حالی در مورد درخواست فسخ قرارداد ویلموتس اظهار بی اطلاعی کرده است که امروز به عنوان مربی تیم ملی نظاره‌گر دیدار استقلال و صنعت نفت خواهد بود.

به گزارش تسنیم، تیم ملی فوتبال کشورمان در بازی‌های انتخابی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت‌های 2023 چین روز پنجشنبه، 23 آبان‌ماه در بصره به مصاف تیم ملی عراق خواهد رفت.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار