سید محمد جعفر امامیان در گفتگو با تابناک:
مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه گفت: تعدادی از خادمیاران در استان متشکل از نیرو‌های مجرب، متخصص و توانمند به صورت داوطلبانه و خودجوش با کانون سلامت خادمیاران رضوی در کرمانشاه همکاری می‌کنند.
کد خبر: ۷۹۴۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 05 November 2019

سید محمد جعفر امامیان در خصوص خدمات پزشکی و دارویی ارائه شده توسط خادمیاران رضوی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه گفت: کانون سلامت خادمیاران رضوی متشکل از جمعی از پزشکان، پرستاران و کادر پزشکی خادمیاری است تخصص و تجربه شان را در خدمت علی بن موسی الرضا و در مسیر خدمت رسانی به محرومین قرار داده وبا همراهی و کمک جمع دیگری از خیرین استان مشغول امداد رسانی در اقصی نقاط استان کرمانشاه هستند که به تناوب در نقاط مختلف اردوهای جهادی برپا می کنند و در این اردوها محرومین و نیازمندان به صورت رایگان ویزیت و دارو نیز در حد نیازهای ضروری و عمومی بیماران در اختیارشان قرار می گیرد.

وی در مورد تعامل و هم افزایی این نهاد با سایر نهاد ها، عنوان کرد:خادمیاران رضوی یک سرمایه بزرگ انسانی هستند که در زیر پرچم علی بن موسی الرضا گرد هم آمدند و تجربیات مختلف خود را در حوزه های حقوقی، پزشکی، مباحث فرهنگی در اختیار مردم قرار داده اند. به طبع نهادهای مختلف هم وظایفی بر عهده دارند که می توانند با کمک به خادمیاران براحتی و در مسیر مناسب تری وظایفشان را انجام دهند و در این راستا اعلام کردیم حاضر به هرگونه همکاری هستیم. در این ایام با دستگاه های مختلف مثل اوقاف، شهرداری کرمانشاه، کمیته امداد و سایر نهادها مثل سپاه پاسداران تعامل و هم افزایی داشته ایم.

مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در کرمانشاه با بیان اینکه حمایت های نیروی انسانی در اولویت قرار دارند، افزود: همچنین در کنار خدمات نیروی انسانی جمع دیگری از خیرین و گاهی تبرک هایی از سوی آستان قدس رضوی به این کار اختصاص داده شده است.

امامیان در پایان تاکید کرد: متخصصین و افراد با سابقه پرستاری در زمینه پزشکی با ماهمکاری دارند. در حوزه های آموزشی، فرهنگی و دانشگاه فرهنگیان دانشجویان عزیز در سطوح مختلف علمی، تحصیلی و تجربی فعالیت می کنند. کارمندان و همچنین خانم های خانه داری که در اینجا مشغول به خدمت اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار