طی امسال انجام شد؛
معاون فنی اداره کل انتقال خون استان قم گفت: طی هفت ماهه نخست امسال ۲۳ هزار و ۶۶۰ نفر موفق به اهدای خون شده اند که نسبت به سال قبل کاهش یک و هفت دهم درصدی داشته است.
کد خبر: ۷۹۴۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۷ 04 November 2019

به گزارش تابناک قم، علیرضا کبیری اظهار داشت: تعداد مراجعین برای اهدای خون در قم طی هفت ماهه نخست امسال ۲۸ هزار و ۸۱۶ نفر بوده در حالی که این تعداد در مدت مشابه سال قبل ۳۰ هزار و ۷۳۳ نفر بوده است که کاهش ۶ و ۲ دهم درصدی داشته است.

وی گفت: طی هفت ماهه نخست امسال ۲۳ هزار و ۶۶۰ نفر در قم موفق به اهدای خون شده‌اند در حالی که این تعداد در مدت مشابه سال قبل ۲۴ هزار و ۷۲ نفر بوده است و کاهش یک و هفت دهم درصدی داشته است.

معاون فنی اداره کل انتقال خون استان قم تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون تعداد اهداکنندگان خون نسبت به کل جمعیت ۲۹ و پنج دهم بوده درحالی که این تعداد در مدت مشابه سال قبل ۳۰ و ۶ دهم درصد بوده است.

وی گفت: تعداد اهدا کنندگان مستمر طی هفت ماهه نخست امسال ۱۴ هزار و ۲۷۱ نفر بوده در حالی که این تعداد در مدت مشابه سال قبل ۱۵ هزار و هشت نفر بوده است و کاهش ۲ درصدی داشته است.

کبیری اظهار داشت: تعداد اهدا کنندگان خانم از ابتدای امسال تاکنون ۹۰۴ نفر بوده در حالی که این تعداد در مدت مشابه سال قبل هزار و ۲۸ نفر بوده است که کاهش پنج دهم درصدی را نشان می‌دهد.

وی گفت: طی هفت ماهه نخست امسال ۳۱ هزار و ۲۱۹ واحد خون به بیمارستان‌ها و هفت هزار و ۴۳۰ واحد خون به شبکه خون رسانی ارسال شده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار