معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان گفت: بیش از چهار هزار و ۳۰۷ میلیارد ریال برای توسعه واحدهای تولیدی و صنعتی موجود این استان در سال‌جاری سرمایه‌گذاری شده است.
کد خبر: ۷۹۲۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۷ 30 October 2019

سید حسن قاضی‌عسگر در نشست کارگروه رفع موانع تولید و جذب سرمایه‌گذاری شهرستان کاشان گفت: این میزان سرمایه‌گذاری در نتیجه صدور ۱۰۷ فقره پروانه برای توسعه واحدهای تولیدی و صنعتی موجود استان اصفهان با ظرفیت اشتغال یک‌هزار و ۵۷۶ نفر در ۶ ماهه نخست سال‌جاری صورت گرفته است.

وی افزود: این آمار در ۶ ماهه نخست سال گذشته شامل ۹۹ فقره پروانه با سرمایه‌گذاری افزون‌بر سه هزار و ۳۴۴ میلیارد ریال بود که امسال از نظر تعداد هشت درصد و در سرمایه‌گذاری ۲۸.۸ درصد افزایش یافت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان بیان کرد: همچنین نیمه نخست سال‌جاری ۵۲۵ فقره پروانه ایجادی و توسعه‌ای با سرمایه‌گذاری بیش از سه هزار و ۶۳۹ میلیارد ریال صادر شد که پیش‌بینی می‌شود برای ۱۱ هزار و ۴۳۳ نفر شغل ایجاد کند.

وی اضافه کرد: بیشتر این واحدهای تولیدی در زمینه‌های مرتبط با صنایع نساجی و غذایی فعالیت می‌کردند که با افزایش نرخ ارز، توجیه اقتصادی پیدا کرده و به چرخه تولید بازگشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار