فرمانده انتظامی شفت از رانش زمین و سیلاب در روستای ویسرود و شهرک تاریخی امامزاده ابراهیم(ع) خبر داد.
کد خبر: ۷۹۰۷۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷ 22 October 2019

رانش زمین و سیلاب در روستای ویسرود و شهرک تاریخی امامزاده ابراهیم(ع) شهرستان شفت

 

تابناک / سرهنگ " عبدالعلی شعبانی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر گفت: بارش‌های شدید باران در شب‌ گذشته باعث جاری شدن سیل و رانش زمین در روستای ویسرود و شهرک تاریخی امامزاده ابراهیم(ع) شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه این حادثه راه ارتباطی چندین روستا و برق برخی مناطق را به طور کامل قطع کرده است افزود: این پدیده به حدود 50 خانوار و بخش‌هایی از جاده‌ها و اماکن عمومی خسارت وارد کرده و میزان خسارت وارده توسط مسئولان در دست بررسی است.

وی تصریح کرد: با اقدامات صورت گرفته توسط نیروهای انتظامی، راهداری، امدادی و سایر دستگاه‌ها در حال حاضر مسیر عبور و مرور باز شده ولی تردد در این میسر به دلیل کوهستانی بودن به کندی صورت می‌گیرد.

سرهنگ شعبانی با بیان اینکه رانش زمین موجب بروز مشکلاتی در مسیر جاده امامزاده ابراهیم(ع) شده است، اظهار داشت: یک تیم گشت انتظامی در محل مستقر شده تا در صورت ضرورت راه را مسدود کند.

فرمانده انتظامی شهرستان شفت در پایان با بیان اینکه نیروهای انتظامی، راهداری، امدادی و سایر دستگاه‌ها به منظور جلوگیری از انسداد راه همچنان در حال انجام وظیفه هستند از مسافران و شهروندان خواست، ضمن پرهیز از تردد غیر ضروری در این مسیر و پارک خودروها در کنار رودخانه‌ها با صبر و حوصله با پلیس و نیروهای امدادی همکاری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار