کد خبر: ۷۹۰۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۴ 21 October 2019

تابناک / در شرایطی که تصادف روز گذشته سه خودرو در زیرگذر شهید رجایی (رشتیان) در قسمت ورودی زیر گذر و در روز روشن اتفاق افتاد، برخی این اتفاق را به عدم روشنایی زیرگذر ربط دادند!

 

تصاویر و ویدئوهای موجود پس از تصادف نشان از آن دارد که روشنایی یا عدم روشنایی زیرگذر هیچ ارتباطی به این حادثه نداشته و برخی با کارآگاه بازی به دنبال منافع شخصی خود بوده و هستند. جالب آنکه سرپرست پلیس راهور استان گیلان در گفتگویی دلیل این حادثه را “علت عدم کنترل راننده ماشین ام وی ام می داند و معتقد است: “که راننده نتوانست خودروی خود را کنترل کند و از لاین خود به لاین مخالف پرواز کرد و سبب آسیب دیدگی دو خودرو دیگر نیز شد و هم خود راننده ام وی ام و هم راننده پراید ۱۳۲ مصدوم شدند.”

نکته قابل تامل اینکه برخی مدعی شده اند که شهرداری برای وضعیت زیرگذر شهید رجایی هیچ اقدامی صورت نداده است. این در حالیست که بنا به گفته سرهنگ طالبی، ” از جمله کارهایی که شهرداری برای رفع چاله های زیر گذر انجام داد، نصب تجهیزاتی مانند پمپ آب، دستگاه مکش برای هدایت آب بوده است.”

امید است برخی جهت انتقام گیری های سیاسی هر موضوعی بخصوص حوادثی که باعث رنجش خانواده های شهروندان می شود را دست آویز خود نکرده و به موضوعات با دید فنی بنگرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار