کد خبر: ۷۹۰۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۸ 21 October 2019

 

کامپوزیت دندان بهتر است یا لمینت سرامیکی؟

جواب: هر دو درمان استاندارد هستند و فقط جنبه زیبایی ندارند و هر کدام اصول و مهارت خاصی نیاز دارند که رعایت نکردن آن‌ها می‌تواند بسیار مخرب باشد.

کامپوزیت دندان بهتر است یا لمینت سرامیکی؟

کامپوزیت دندان 

یک درمان استاندارد در طراحی لبخند، تکنیکی بسیار حساس و نیازمند مهارت خاص و هنردست دندانپزشک می‌باشد و باید با حوصله انجام شود و به هیچ عنوان، تاکید می‌کنم به هیچ عنوان به خودی خود درمان زیان باری برای لثه و دندان‌ها نمی‌باشد. ولی اگر دندانپزشک مهارت کافی نداشته باشد و مورد مناسب زیبایی را انتخاب نکند (بیشتر بهم ریختگی‌ها حتما باید ارتودنسی شوند و کیس زیبایی نیستند) و اصول زیبایی و مخصوصا فینیشینگ و پالیشینگ نواحی لثه و زیر لثه را رعایت نکند نتیجه فاجعه بار خواهد بود.

کامپوزیت دندان بهتر است یا لمینت سرامیکی؟

کامپوزیت دندان بهتر است یا لمینت سرامیکی؟

همین حالا جهت مشاوره با ما تماس بگیرید.

نکته هم لمینت سرامیکی و هم کامپوزیت دندان در صورت عدم رعایت اصول زیبایی به یک اندازه مخرب خواهند بود. یعنی همان اندازه که کامپوزیت می‌تواند در صورت بدکار شدن زیان بار باشد، لمینت دندان هم زیان بار هست.

توجه ولی ماهیت کامپوزیت این است که در طولانی مدت ممکن است تغییر رنگ داشته باشد و نیازمند پالیش سالیانه می‌باشد.

کامپوزیت دندان بهتر است یا لمینت سرامیکی؟

تنها مزیت کامپوزیت دندان استاندارد نسبت به لمینت دندان استاندارد قیمت ارزانتر آن نسبت به لمینت می‌باشد.

 

    1. انتخاب نوع درمان بستگی به سلیقه‌ی مراجعه کننده، وضعیت دندان‌ها و لثه و توان اقتصادی ایشان دارد.

 

    1. موفقیت و کیفیت درمان بستگی به مهارت دندانپزشک، وضعیت دندان‌ها و نوع کامپوزیت دارد.

 

کامپوزیت دندان بهتر است یا لمینت سرامیکی؟

تاکید: در رابطه با ونیر کامپوزیت یک نکته خیلی اهمیت دارد هم هنر دست دندانپزشک و هم کیفیت متریال مصرفی هر دو برای خلق یک کار زیبا و پرفکت لازم و ضروری هستند و همچنان که با قطعات پیکان در کارخانه بنز آلمان نمی‌توان ماشین بنز تولید کرد، با کامپوزیت معمولی هم نمی‌توان کار فوق العاده انجام داد و همچنین با بهترین کامپوزیت دنیا هم تا وقتی که هنر دندانپزشک کامل نباشد نمی‌توان کار پرفکت انجام داد، در نتیجه توصیه‌ی ما این است که هم از هنر دندانپزشک مورد نظرتان اطمینان پیدا کنید (عکس نمونه‌ها رو بررسی کنید که بدون ادیت باشد، و حضوری نمونه کار‌ها رو از نزدیک ببینید، و هم از مارک کامپوزیت اطمینان پیدا کنید).

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار