جمعی از جوانان جمعیت هلال احمر ایلام از زائران مصدوم بستری شده در مراکز درمانی استان که همراهی ندارند، عیادت کردند.
کد خبر: ۷۸۸۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵ 15 October 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: این جوانان در اقدامی بشر دوستانه با حضور در بیمارستان امام (ره) ایلام از زائران مصدوم بستری شده در این مرکز عیادت و با آنان گفت وگو کردند.

علی اصغر علی اکبری تاکید کرد: این زائران که به قصد زیارت کربلا و شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی عازم ایلام شده بودند به دلیل سوانح رانندگی در محورهای ارتباطی ایلام دچار حادثه و اکنون در بیمارستان بستری هستند.

وی اظهار کرد: این طرح با عنوان سلامت یار ویژه ایام اربعین با هدف عیادت از زائران مصدومی است که همراه ندارند و جوانان هلال احمر با حضور در بالین این بیماران با اهداء شاخه گل از آنها دلجویی می کنند.

جمعیت هلال احمر استان ایلام امسال در قالب طرح های مختلف امداد و نجات (خدمات رسانی در حوادث)و پیوند در خانواده (انتقال زائران گمشده از عراق به ایران) در حال خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی است.

شهرستان مرزی مهران در ۸۵ کیلومتری جنوب غربی ایلام با داشتن مرز بین‌المللی از معابر اصلی و مهم تردد خودروهای شخصی، کامیون های حامل کالاهای صادراتی و خودروهای حامل زائران عتبات عالیات است.

پیش بینی می شود در ایام اربعین امسال ۷۰ درصد از مجموع زائران مرز مهران را برای تردد انتخاب کنند و هم اکنون به طور معمول در این ایام روزانه بیش از ۲۰۰ هزار نفر از مرز مهران راهی عتبات عالیات می شوند./ح

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار