مدیرکل کمیته امداد گیلان با اشاره به اینکه ۵۶ درصد مددجویان تحت پوشش این نهاد در استان را زنان سرپرست خانوار تشکیل می دهند، گفت: توانمندسازی این افراد در اولویت است.
کد خبر: ۷۸۸۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵ 15 October 2019

 

تابناک / عباس اهرابی در گفتگو با خبرنگار مهر توانمندسازی خانواده های تحت پوشش را یکی از مهمترین اولویت‌های کمیته امداد عنوان کرد و افزود: اجرای طرح‌های اشتغال زا با پرداخت تسهیلات در دستور کار این نهاد قرار دارد.

وی در ادامه به پوشش زنان سرپرست خانوار در کمیته امداد امام خمینی نیز اشاره کرد و گفت: ۵۶ درصد مددجویان تحت پوشش کمیته امداد گیلان را زنان سرپرست خانوار تشکیل می دهند.

مدیرکل کمیته امداد گیلان افزود: اجاره مسکن، بیمه اجتماعی، اهدای جهیزیه، پرداخت هزینه درمان، خدمات آموزشی، سفرهای زیارتی، پرداخت شهریه دانش‌آموزان و دانشجویان دختر از جمله خدماتی است که توسط کمیته امداد به این افراد ارائه می شود.

وی با بیان اینکه در شش ماهه نخست امسال بیش از دو میلیارد و ۷۳۶ میلیارد به زنان سرپرست خانواده اجاره مسکن پرداخت شده است، ادامه داد: برای اشتغالزایی نیز زنانی که توانایی انجام کار داشته و علاقه مند به آموزش مهارت برای ایجاد اشتغال هستند زمینه فعالیت برای آنها فراهم می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار