تیم ملی والیبال ایران در آخرین بازی خود در جام‌جهانی 2019 مقابل لهستان قرار گرفت و نتیجه را به حریف خود واگذار کرد.
کد خبر: ۷۸۸۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۵ 15 October 2019

در یازدهمین مسابقه خود در رقابت‌های جام‌جهانی 2019 از ساعت 7 به مصاف لهستان رفتکه این مسابقه با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای 25 - 18، 25 - 18، 25 - 16 به سود لهستان خاتمه پیدا کرد.

ایگور کولاکوویچ برای شروع این مسابقه از ترکیب جواد کریمی، پوریا یلی، امیرحسین اسفندیار، میلاد عبادی‌پور، علی شفیعی، مسعود غلامی و محمدرضا حضرت‌پور استفاده کرد.

ست نخست؛ 25 بر 18 به سود لهستان

ایران بیشتر به بازیکنان جوان خود میدان داد، اما لهستانی‌ها برای شروع این مسابقه از حضور بازیکنان سرشناس خود از جمله لئون و کوبیاک و ... استفاده کرد. لهستانی‌ها از همان ابتدا توانستند اختلاف مناسبی با ایران ایجاد کنند و تا پایان ست این اختلاف را حفظ کردند. اشتباهات در تیم ایران هم زیاد بود تا اینکه در امتیاز 20 بر 14 به سود لهستان کولاکوویچ درخواست وقت استراحت فنی کرد. ست نخست در نهایت با نتیجه 25 بر 18 به سود لهستان خاتمه پیدا کرد.

ست دوم؛ 25 بر 18 به سود لهستان

لهستانی‌ها ست دوم را هم خوب شروع کردند. آنها با نتیجه 6 بر 2 از ایران پیش افتادند تا کولاکوویچ درخواست وقت استراحت فنی کند. در ادامه در امتیاز 8 بر 5 به سود لهستان هر دو تیم به وقت استراحت فنی اول رفتند. ملی‌پوشان ایران در ادامه توانستند به بازی برگشته و با نتیجه 10 بر 9 از لهستان پیش بیفتند تا این بار هینن درخواست وقت استراحت فنی کند. لهستانی‌ها خیلی زود به بازی برگشتند و توانستند نتیجه را 16 بر 13 به سود خود کنند تا تیم‌ها به وقت استراحت فنی دوم بروند. در امتیاز 21 بر 16 سرمربی تیم ملی ایران تقاضای وقت استراحت فنی کرد تا شاید اختلاف بیشتر نشود. ست دوم را هم لهستانی‌ها با نتیجه 25 بر 18 به سود خود رقم زدند.

ست سوم؛ 25 بر 16 به سود لهستان

شرایط بازی در ست سوم برای ایران بسیار بد شد. لهستانی‌ها با نتیجه 6 بر یک از ایران پیش افتادند تا کولاکوویچ درخواست وقت استراحت فنی کند. در زمان وقت استاحت فنی اول نتیجه بازی 8 بر 4 به سود لهستان بود. ملی‌پوشان ایران گویا بازی را رها کرده بودند. لهستانی‌ها نتیجه بازی را 16 بر 8 کردند تا تیم‌ها به وقت استراحت فنی دوم بروند. ست سوم را هم لهستانی‌ها به سود خود رقم زدند. شاگردان هینن ست سوم را به نتیجه 25 بر 16 به سود خود خاتمه دادند.

به این ترتیب تیم ملی والیبال لهستان نهمین پیروزی خود در این دوره از رقابت‌ها را کسب کرد و در جایگاه دوم ایستاد.

چهاردهمین دوره جام جهانی والیبال از 9 تا 23 مهر با حضور 12 تیم که به صورت دوره‌ای با هم رقابت خواهند کرد در سه شهر فوکوکا، ناگانو و هیروشیمای ژاپن برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
نه باید یه فکری به حال تیم والیبال بشه از مربی گرفته تا بازیکن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار