فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: در چند ماه اخیر پلیس امنیت اقتصادی توانسته است با تعامل و همکاری مراجع قضایی، سازمان‌های اطلاعاتی، امنیتی، دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های دولتی، نقش قابل توجهی در پیشگیری و مقابله با مفاسد و جرایم اقتصادی داشته باشد.
کد خبر: ۷۸۸۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۵ 13 October 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی  مسعود خرم‌ نیا  اظهار کرد: در حوزه فضای مجازی با رصد ۲۴ ساعته، بیش از یک‌هزار مورد سایت های مخالف با اصول اخلاقی و اجتماعی و نشر اکاذیب شناسایی و مسدود شده و هم اکنون در تمامی شهرهای استان پلیس فتا ایجاد شده است.

وی با اشاره به مقابله با بدحجابی در جامعه افزود: برابر با مطالباتی که مردم از پلیس در خصوص برخورد با بدحجابی و بی حجابی داشتند منجر شد که طرح ناظر یک، در کشور ایجاد شود و با اجرای این طرح موفق آمیز و مردمی در آذربایجان‌غربی از این منکر پیشگیری و مقابه شد.

وی تصریح کرد: در حوزه مبارزه با مواد مخدر در طول ۶ ماهه سال جاری نزدیک به ۱۱ تن مواد مخدر کشف شده  و همچنین در حوزه فرهنگی و پیشگیری مبتلا به مواد مخدر نیز با دانشگاه ها، مدارس و مساجد اطلاع رسانی و اقدامات خوبی صورت گرفته است.

خرم نیا به حوزه مبارزه با قاچاق کالا در آذربایجان‌غربی اشاره کرد و افزود: پلیس گمرک در آذربایجان‌غربی راه اندازی شده و با نظارتی که دارد، از استفاده از روش های متقلبانه در ورود و خروج کالای قاچاقی جلوگیری کرده است.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: همچنین طرح های همسایه بانی و شورای معتمد محلات از اقدامات فرهنگی و مردمی در راستای برقراری امنیت در محلات بوده که در سطح استان و حوزه فعالیت کلانتری ها در داخل شهرها برقرار بوده و نتایج بسیار خوبی داشته است.

وی خاطرنشان کرد: از جمله طرح های موفقی که در سطح آذربایجان‌غربی و خارج از محدوده شهرها ایجاد شده و در حال اجرا است طرح دشتبانی با همکاری شوراهای اسلامی روستاها،دهیاران و پایگاه های بسیج در راستای مقابله با آسیب های اجتماعی بوده که از جمله طرح های مشارکتی و همراهی مردم استان با نیروی انتظامی است.

خرم نیا با اشاره به اینکه پلیس امنیت اقتصادی در فروردین ماه سالجاری تشکیل شده است، ادامه داد: قاچاق کالا و ارز، جرایم پولی و بانکی، جرایم حوزه بورس، جرایم مالیاتی، جرایم پولشویی، تسهیلات غیرمجاز بانکی، زمین خواری در اولویت رسیدگی این پلیس قرار دارد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: در چند ماه اخیر پلیس امنیت اقتصادی توانسته است با تعامل و همکاری مراجع قضایی، سازمان‌های اطلاعاتی، امنیتی، دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های دولتی نقش قابل توجهی در پیشگیری و مقابله با مفاسد و جرایم اقتصادی داشته باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار