اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال بحرین برای بازی با ایران در حالی اعلام شده است که نام یکی از بازیکنان سرشناس این تیم به خاطر مصدومیت در این لیست قرار ندارد.
کد خبر: ۷۸۸۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹ 13 October 2019

 

تیم ملی فوتبال ایران در ادامه مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و انتخابی جام ملت های ۲۰۲۳ چین روز سه شنبه این هفته در منامه به مصاف تیم ملی بحرین می رود.

تیم ملی بحرین با «هیلیو سوزا» سرمربی پرتغالی خود تمریناتش را برای بازی با ایران به ورزشگاه ملی بحرین منتقل کرده است. بحرینی ها تا روز بازی با ایران اردوی خود را در هتل «داون تاون روتانا» برگزار می کنند.

طبق اعلام روزنامه «البلاد» بحرین، اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی بحرین برای بازی با ایران به این شرح است: سید محمد جعفر، سید شبر علوی، حمد الدوسری، جاسم الشیخ، مهدی حمیدان، أحمد بوغمار، محمد عبدالوهاب، عبدالوهاب المالود، ولید الحیام، محمد الحردان، علی مدن، أحمد عبدالله، سید ضیاء سعید، سید رضا عیسی، علی حرم، سید مهدی باقر، کمیل الأسود، عبدالله الهزاع، محمد الرمیحی، أحمد نبیل، محمد عادل، عیسی موسی وعبدالله یوسف.


آنطور که روزنامه البلاد گزارش داده، اسماعیل عبداللطیف یکی از نفرات سرشناس بحرین به دلیل مصدمیت در بازی دوستانه با آذربایجان (که بحرین با نتیجه ۲ به ۳ شکست خورد) مصدوم شده و نمی تواند بحرین را در دیدار با ایران همراهی کند.

این روزنامه همچنین از انگیزه بالای بحرینی ها برای شکست ایران خبر داده و نوشته است: «جو حماسی و هیجان انگیزی بر تمرینات و اردوی تیم بحرین حاکم است؛ همراه با تمرکز کامل برای پیروزی و گرفتن سه امتیاز مسابقه که بحرین را صدرنشین گروه می کند.»


تیم ملی ایران برای این مسابقه امروز عازم بحرین می شود. امید جمالی یکی از اعضای کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال روز جمعه برای رسیدگی به امور این مسابقه و انجام تدارک لازم به بحرین رفته بود.

برچسب ها: ایران و بحرین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار