کد خبر: ۷۸۷۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴ 11 October 2019

تابناک / امام‌جمعه موقت آستارا با اشاره به بحث شفاف‌سازی در رأی نمایندگان مجلس گفت: دست یک‌عده از نمایندگان مجلس در اختلاس‌های اخیر آلوده است، به همین دلیل نمی‌خواهند که بحث شفافیت آرای نمایندگان در مجلس رأی بیاورد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ناصر صالحی امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اظهار کرد: یمنی‌ها با هواپیماهای کوچک و ارزان‌قیمت خود، رژیم آل‌سعود را در یک ناکامی بزرگ قرار داده و عربستانی‌ها به خوبی می‌دانند که آمریکا پشت آن‌ها را خالی کرده است.

وی با بیان اینکه ترامپ هم اعتقاد دارد که حضور در خاورمیانه از اشتباهات بزرگ آمریکا طی چند سال اخیر بود، افزود: آمریکا وارد خاورمیانه شده بود تا منطقه را به سلیقه خود مدیریت کند، اما حضور به‌موقع و تأثیرگذار ایران در خاورمیانه، معادلات آمریکایی‌ها و هم‌پیمانان او را به هم زد.

خطیب جمعه آستارا با اشاره به اینکه رژیم آل‌سعود باید با کشورهای منطقه آشتی کند، تصریح کرد: پولی که رژیم آل‌سعود برای شعله‌ور کردن آتش جنگ در منطقه هزینه کرده است، اگر آن را برای صلح و آشتی هزینه می‌کرد اکنون به ام‌القرای منطقه تبدیل شده بود.

وی با بیان اینکه خواسته‌های مردم عراق در اعتراض به مطالبات صنفی و مشکلات معیشتی و رفاهی بود که رسانه‌های معاند مسیر این اعتراضات را منحرف کردند، افزود: عدم حمایت احزاب و مردم و حضور پرنگ مرجعیت در میدان عمل باعث خنثی شدن توطئه‌های دشمن در اعتراضات اخیر عراق شد.

صالحی با اشاره به اینکه حق دانستن یکی از حقوق مسلم انسان‌ها است و همه حق دارند درخصوص تصمیماتی که در کشور گرفته می‌شود آگاه باشند، گفت: دست یک‌عده از نمایندگان مجلس در اختلاس‌های اخیر آلوده است، به همین دلیل نمی‌خواهند که بحث شفافیت آرای نمایندگان در مجلس رأی بیاورد.

خطیب جمعه آستارا با بیان اینکه بروکراسی اداری و کاغذبازی در دستگاه‌های اجرایی بیداد می‌کند، تصریح کرد: سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان داخلی در بحث مجوزگیری اسیر پیچ و خم‌های اداری و کاغذبازی شده و به دلیل دل‌سردی به خارج از کشور مهاجرت کرده و آنجا ظرف یک هفته مجوز فعالیت دریافت می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار