کد خبر: ۷۸۶۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲ 09 October 2019

 

خبرگزاری مهر: نامه منتشر شده به نام وزیر بهداشت در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر این که آزمایشگاه‌های کشور از اعلام نتیجه HIV مثبت به مراجعان خودداری کنند تکذیب شد.

یک مقام مسئول در وزارت بهداشت نامه منتشر شده به نام وزیر بهداشت در شبکه‌های اجتماعی را مبنی بر این که آزمایشگاه‌های کشور از اعلام نتیجه HIV مثبت به مراجعان خودداری کنند تکذیب کرد.

به تازگی نامه‌ای در شبکه‌های اجتماعی با امضای سعید نمکی وزیر بهداشت و درمان منتشر شده و در میان کاربران دست به دست می‌شود که طی این نامه از طرف وزیر بهداشت به سیامک میراب سمیعی، مدیرکل امور آزمایشگاه‌های کشور، دستور داده شده با توجه به حوادث رخ داده در لردگان و فرصت‌طلبی گروه‌های معاند و ضدانقلاب از نارضایتی مردم که منجر به آشوبهای گسترده در سطح شهر و آسیب رسیدن به اماکن سیاسی و مذهبی آن شهر گردید، مقرر گردید برای پیشگیری از وقوع چنین حوادثی در سایر شهرها تا اطلاع ثانوی از اعلام نتیجه مثبت آزمایش HIV به مراجعین در تمام آزمایشگاه‌های کشور خودداری شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: وزیر بهداشت هرگز چنین دستوری در اینباره صادر نکرده و این نامه کذب و ساختگی قطعا در جهت اختلاف افکنی و تشویش اذهان عمومی به دست معاندان نظام منتشر شده است.

تکذیب دستور منع اعلام نتیجه‌ی مثبت ایدز

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار