معاون امور عمرانی استانداری خوزستان در رابطه با آخرین وضعیت تردد اهالی دهستان عنافچه در شهرستان باوی، اظهار کرد: در بازدیدی که روزهای اخیر از این محل داشتیم، مشاهده شد که شرایط خوبی وجود ندارد و تردد با قایق ها برای اهالی ایمن نیست.
کد خبر: ۷۸۶۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹ 07 October 2019

فاضل عبیات بیان کرد: در این راستا پیگیری مستمری انجام شده و سه اقدام صورت خواهد گرفت نخست آنکه برای کوتاه مدت یک شناور خوب و ایمن در یک یا دو روز آینده برای جابه جایی رایگان دانش‌آموزان و مردم مستقر خواهد شد؛ همچنین رمپ های دو طرف رودخانه اصلاح می‌شود.

عبیات درخصوص تعمیر پل شناور، عنوان کرد: از بین ۲۵ سطحه پل شناور، ۱۷ سطحه آسیب جدی دیده بود و اکنون کار آماده سازی آن توسط نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران درحال انجام است اما پل شناور درصورت تعمیر هم گزینه نهایی و مناسب برای حل مسئله تردد در آن نقطه نیست بلکه پل دائم احداث خواهد شد.

 وی افزود: فراخوان مربوط به مناقصه و انتخاب پیمانکار احداث پل دائم ملاثانی انجام شده و امیدواریم در آبان ماه کار عملیات اجرایی برای احداث پل آغاز شود.

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان با بیان اینکه این پل مشکل تخصیص اعتبار ندارد، عنوان کرد: اعتبار ساخت این پل ۴۲ میلیارد تومان است که برای سال جاری، چهارده میلیارد تومان اختصاص داده شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار