دو تیم فوتبال ملوان انزلی و گل ریحان البرز در هفته هفتم رقابت‌های لیگ یک از ساعت ۱۵ در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف یکدیگر رفتند.
کد خبر: ۷۸۵۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴ 06 October 2019

 

داور: مهدی مرجان‌زاده

کمک‌ها: جعفر مهاجر، داریوش صابرمطلق و مهرداد خسروی

ناظر داوری: حبیب‌الله شیرازی

ترکیب تیم فوتبال ملوان انزلی:

مبین عشایر – سهیل رحمانی – مهیار زحمتکش – محمدرضا محرمی – حافظ یعقوبی – عباس عامری – امیررضا محرمی – فربد بلوک باشی – علیرضا نعامی – سعید حلافی – میلاد کمندانی.

سرمربی: محمد احمدزاده

ترکیب تیم فوتبال گل ریحان البرز:

حجت صدقی – امید نظامی پور – حمید دیوسالار – مصطفی اکرامی – محمدحسین مهرآزما – محمد پاپی – محمدرضا خرسند نیا – کیانوش میرزایی – سیدمحسن حسینی – امین درویشی – علیرضا ارجمندیان.

سرمربی: محمد نصرتی

ملوان در هفته‌های اخیر روی غلتک ناکامی قرار دارد، این تیم در کرمان با شکستی سنگین بدرقه شد و نتوانست نشانی از تیم قدر سال‌های گذشته را به رخ بکشد.

مس کرمان با گل‌های پوریا غلامی، حسین شنانی و شروین بزرگ مقابل تک‌گل سعید حلافی با نتیجه سه بر یک ملوان را در هم شکست و شکست سنگین دیگری در کارنامه شاگردان احمدزاده ثبت کرد.

این شکست با حاشیه‌های فراوانی در انتهای مسابقه همراه بود و محمد احمدزاده در نشست خبری پس از مسابقه، انتقادات تندی علیه حسن خسته‌بند نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد، انتقاداتی که با واکنش خسته‌بند مواجه شده و نماینده مردم انزلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس به این انتقادات واکنش نشان داد.

ملوان انزلی در پایان هفته شانزدهم با کسب دو امتیاز در مکان شانزدهم جدول ایستاده و بدترین عملکرد را میان نمایندگان گیلانی از خود برجای گذاشته است، این تیم در هفته هفتم رقابت‌های لیگ یک در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف گل ریحان البرز می‌رود، البرزی‌ها در هفته ششم با پیروزی سه بر صفر مقابل داماش گیلان از روحیه بالایی برخوردار بوده و با کسب ۱۲ امتیاز در مکان ششم جدول ایستاده است.

پژمان نوری مدیرعامل ملوان انزلی در هفته اخیر به‌خوبی این تیم را اداره کرده است، وی موفق شدن پنجره نقل و انتقالاتی ملوان را باز کند، با این اقدام کارت بازی پرهام صیاد برهانی‌، هادی حبیبی نژاد، حسن پورحمیدی و مجید محمدی در آستانه دیدار ملوانان در هفته هفتم رقابت‌های لیگ یک مقابل گل ریحان البرز صادر شد.

رایزنی برای پخش زنده دیدار خانگی ملوان از دیگر اقدامات مهم نوری است، پس از پخش بازی سپیدرود از شبکه باران، مدیرعامل باشگاه ملوان انزلی در جلسه‌ای با حضور قربانعلی الماسخاله و میرشهاب مؤمنی رئیس و نایب‌رئیس هیئت فوتبال گیلان و نمایندگان شرکت تبلیغاتی با بررسی و هماهنگی‌های لازم با اسپانسر (تبلیغات محیطی)، بازی روز شنبه ۱۳ مهر، ملوان بندر انزلی و گل ریحان البرز از هفته هفتم رقابت‌های لیگ یک فوتبال کشور از سیمای مرکز گیلان (شبکه باران) پخش زنده می‌شود.

در سوی مقابل گل ریحان با پیروزی قاطعانه سه بر صفر مقابل داماش گیلان در هفته ششم لیگ یک به انزلی سفر کرده است، این تیم با کسب ۱۲ امتیاز در مکان ششم جدول ایستاده است و در صورت پیروزی احتمالی مقابل ملوان می‌تواند صدرنشین لیگ شود، ملوانان تنها تیم گیلانی هستند که تا پایان هفته ششم موفق به کسب پیروزی نشده‌اند، این تیم در صورت پیروزی مقابل گل ریحان می‌تواند تا رده دوازدهم جدول صعود کند.

دیدار دو تیم با استقبال کم هواداران ملوانی روبه‌رو شد و کم‌تر از دو هزار تن در ورزشگاه حضور دارند، ملوان و گل ریحان در ۱۵ دقیقه ابتدایی مسابقه نتوانستند حمله خاصی روی دروازه رقیب تدارک ببینند ولی این گل ریحانی‌ها بودند که رفته‌رفته نبض بازی را در دست گرفتند.

حملات پیاپی تیم میهمان در دقیقه ۳۷ مسابقه به ثمر نشست و علیرضا ارجمندیان نخست گل مسابقه را به ثمر رساند، شوت سرکش محمد پاپی توسط عشایر دفع شد و ارجمندیان در ریباند، توپ را به تور دروازه ملوانان چسباند، ارجمندیان بار دیگر در دقیقه ۴۰ مسابقه در موقعیتی ایده‌آل می‌توانست گلزنی کرده و اختلاف را به دو گل برساند، دوئل مهاجم گل ریحان و گلر ملوان با برتری گل ملوان خاتمه یافت.

قوهای سپید در پنج دقیقه پایانی نیمه نخست به خود آمدند و حملات جسته‌گریخته‌ای روی دروازه گل ریحان تدارک دیدند، حملاتی که ثمری در برنداشت و در نهایت این نیمه با شکست یک بر صفر ملوان خاتمه یافت.

نیمه دوم مسابقه با اداره از سوی گل ریحان دنبال شد، شاگردان نصرتی که پیروز میدان بودند با ارائه بازی شناور سعی در حفظ نتیجه داشتند، این دیدار در نهایت با پیروزی یک بر صفر گل ریحان خاتمه یافت تا چهارمین شکست متوالی ملوانان در لیگ یک رقم بخورد.

دو تیم فوتبال سپیدرود رشت و سرخ‌پوشان پاکدشت در هفته هفتم رقابت‌های لیگ یک از ساعت ۱۵:۱۵ در ورزشگاه شهدای اسلامشهر به مصاف یکدیگر رفتند.

داور وسط: حسین زمانی

کمک اول: محمد مدیرروستا

کمک دوم: مهدی سیفی

داور چهارم: عنایت قوچ کانلو

ناظر: محمدحسین ابراهیمی

ترکیب تیم فوتبال سپیدرود رشت:

سیدمهدی اسلامی – امید سام کن – مهیار نوری – هومن ربیع زاده – ساسان شیرمردی – میثم فردوسی – محمدرضا زینال خیری – احسان پیرهادی – محمد دادرسی – نوید حیدری – پویا نزهتی.

سرمربی: علی نظرمحمدی

ترکیب تیم فوتبال سرخ‌پوشان پاکدشت:

میلاد احمدیان – حجت اسلامی -رحمید کاظمی – امیرحسین فشنگچی – وحید امانی – سیدمحمد حسینی – سجاد دانایی – امیرحسین پورمحمد – سپهر روزی‌طلب – صادق رضانیا – وحید همراز.

سرمربی: علی نیکبخت

شاگردان علی نظرمحمدی در هفته ششم با تساوی خانگی مقابل آلومینیوم اراک با ۱۱ امتیاز به مکان هشتم جدول صعود کردند و برای نخستین بار در فصل جدید به‌عنوان بهترین تیم گیلانی از نظر امتیازی خود را مطرح کردند؛ تا پیش از هفته پنجم، داماش گیلان در تمامی هفته‌های آغازین لیگ، عنوان بهترین تیم گیلانی از نظر امتیازی را یدک می‌کشید.

سرخ‌های شهر باران به دلیل تعطیلات دوهفته‌ای رقابت‌های لیگ یک با استراحتی سه‌روزه از سوی کادر فنی مواجه شدند، سپیدرود در هفته هفتم رقابت‌های لیگ یک در پاکدشت به مصاف سرخ‌پوشان این شهر می‌رود، سرخ پوشان پاکدشت با کسب هشت امتیاز در مکان دهم جدول ایستاده‌اند و در خانه به‌راحتی باج نمی‌دهند.

مسرت‌بخش‌ترین خبر چند هفته اخیر برای سرخ‌های شهر باران، بازگشت علی بهارمست به این تیم است، سرپرست فصل گذشته سپیدرود رشت پس از دوری شش‌هفته‌ای بار دیگر به جمع ارتش سرخ گیلان پیوست و از هفته هفتم به‌عنوان سرپرست بر روی نیمکت این تیم می‌نشیند.

وی سابقه بازی در تیم‌های سپیدرود و استقلال رشت را دارد و از مدیران تحصیل‌کرده فوتبال رشت است، ارتباطات قوی بهارمست به‌ویژه با مدیران شهری می‌تواند بخشی از مشکلات مالی سپیدرود را حل کند.

سپیدرود بدون محروم به مصاف سرخ‌پوشان پاکدشت می‌رود ولی جواد آقایی پور و معین راشدی را به دلیل مصدومیت در این دیدار در اختیار ندارد.

سپیدرود رشت دیدار را بهتر از میزبان آغاز کرد و در ۳۰ دقیقه نخست مسابقه دو بار تا آستانه گلزنی پیش رفت، ضربات محمد نزهتی و ساسان شیرمردی ثمری نداشت تا بازی با تساوی دنبال شود.

سرخ‌پوشان پاکدشت برخلاف جریان بازی با شوتی سهمگین از فاصله‌ای دور توسط صادق رضانیا در دقیقه ۳۹ به گل دست پیدا کردند، نیمه نخست این دیدار با تک‌گل رضانیا به سود سرخ‌پوشان خاتمه یافت.

سپیدرود در نیمه دوم دست به ارائه یک بازی هجومی و انتحاری زد ولی این میزبان بود که در دقیقه ۵۲ توسط حمید کاظمی با شوتی سهمگین گل دوم میزبان را به ثمر رساند، رضانیا در دقیقه ۶۲ و کاظمی در دقیقه ۸۳ دو بار دیگر برای سرخ‌پوشان گلزنی کردند تا تیم میزبان با دبل‌های این دو بازیکن با نتیجه چهار بر صفر مقابل سپیدرود رشت به پیروزی دست پیدا کند.

دو تیم فوتبال داماش گیلان و نود ارومیه در هفته هفتم رقابت‌های لیگ یک از ساعت ۱۵ در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف یکدیگر رفتند.

داور: علی‌اصغر مؤمنی

کمک‌داوران: محسن بابایی و حمیدرضا آذرنیاد

داور چهارم: مرتضی عابدی

ناظر داوری: امیربهرام حسینی نقوی

ترکیب داماش گیلان:

محمد ضیائی، آرمین منفرددوست، محمد مختاری، سینا شاه‌عباسی، بهتاش میثاقیان، محمد رستمی، میثم میرپسندیده، میلاد صفایی، سعید طالبی، حسین فاضلی و معراج پورتقی.

سرمربی: –

ترکیب نود ارومیه:

عبدالصمد احمدی، سیروس صادقیان، امین عباسی، وحید نعمتی، داود شاهواروقی، فرشاد اسدی، محمد فلاحیان، علیرضا قاسمی، علی کرمی، پیمان پورصادقی و سعید کاظمی.

سرمربی: وحید بیات‌لو

داماش گیلان روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد، این تیم در سه دیدار اخیر خود تنها یک تساوی کسب کرده است، داماشی‌ها در لیگ مقابل مس کرمان در خانه تن به‌تساوی بدون گل دادند و در هفته ششم مقابل گل ریحان در البرز با شکست سنگین سه بر صفر بدرقه شدند.

نایب‌قهرمان فصل گذشته جام حذفی، در مرحله یک شانزدهم پایانی جام حذفی فصل ۹۸-۹۹ در تهران مقابل سایپا تن به شکست دو بر یک داد و از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

مشکلات داماش به نتایج ضعیف هفته‌های اخیر این تیم ختم نمی‌شود، پس از بازگشت کاروان داماش به رشت، بازیکنان این تیم از حضور در تمرینات سرباز زدند و در پی این اعتصاب، مدیران داماش در نامه‌ای از ادامه تیم‌داری انصراف داده و مسؤولیت تیم را به اداره کل ورزش و جوانان گیلان واگذار کردند، موضع اداره کل مشخص است! به دلیل محدودیت مالی و قانونی اجازه تیم‌داری نداریم!

داماش حتی در آستانه بازی مقابل نود از تدارک محل اقامت داوران و ناظر مسابقه خودداری کرده و هیئت فوتبال برای برگزاری مسابقه این کار را بر عهده گرفت، لاجوردی پوشان شهر باران که در پایان هفته پنج لیگ یک، لقب برتری تیم گیلان را یدک می‌کشیدند با نتیجه ضعیف هفته‌های اخیر به مکان نهم جدول تنزل پیدا کردند و برای حفظ شانس صعودشان، چاره‌ای جز پیروزی مقابل نود ندارند، این مهم با توجه به عدم برگزاری تمرین از سوی بازیکنان داماش در هفته اخیر کمی دور از ذهن به نظر رسیده و بیشتر به معجزه شبیه است.

در سوی مقابل نود ارومیه در سه هفته اخیر با کسب هفت امتیاز خود را به مکان چهارم جدول رساند، این تیم مقابل رایکا و قشقایی با نتیجه یک بر صفر به پیروزی دست‌یافته و مقابل نیروی زمینی تهران به‌تساوی یک‌بریک رسید.

داماش در صورت پیروزی مقابل نود می‌تواند تا رده پنجم جدول صعود کند و در سوی مقابل نودی‌ها با پیروزی احتمالی مقابل داماش گیلان می‌توانند بر صدر جدول بوسه بزنند.

داماش گیلان در میان بهت و حیرت هوادارانش بدون حضور سیامک فراهانی وارد میدان شد، دیداری که با یک دقیقه سکوت به احترام درگذشت جعفر کاشانی پیشکسوت فوتبال کشورمان آغاز شد.

دیدار داماش و نود در ۲۰ دقیقه ابتدایی از سوی هر دو تیم پراشتباه دنبال شد، پاس‌های اشتباه مهم‌ترین شاخصه بازی در این دقایق است، پسران شهر باران که اتفاقات حاشیه‌ای روزهای اخیر به‌وضوح در ساق‌های لرزانشان قابل‌لمس است، رفته‌رفته بازی را در دست گرفته و بازی مالکانه و شناوری از خود به نمایش گذاشتند.

بازی مالکانه داماش در نیمه نخست ثمری نداشت و بیش از سه هزار تن از هواداران حاضر در ورزشگاه که بدون هیچ‌گونه وسیله نقلیه عمومی خود را به ورزشگاه رساندند، شاهد تساوی داماش مقابل نود در نیمه نخست بودند.

نیمه دوم بازی به‌سان نیمه نخست چنگی به دل نزد و دو تیم با ارائه یک بازی سرد و کسل‌کننده نتوانستند گلی به ثمر برسانند، دیدار داماش مقابل نود در روزی که افشین چاووشی از روی نیمکت هدایت لاجوردی پوشان شهر باران را بر عهده داشت، با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

منبع: فارس
برچسب ها: ملوان ، سپیدرود ، داماش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار