کد خبر: ۷۸۵۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰ 05 October 2019
 
بازدید رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از پروژه احداث مسیر قزوین- رحیم‌آباد- کلاچای

تابناک / صبح روز پنجشنبه سوم مرداد ماه، دکتر محمّد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه وبودجه کشور با همراهی استاندار قزوین، سرپرست استانداری گیلان، روسای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌های گیلان و قزوین و جمعی از مسئولان و مدیرانی استانی از از پروژه احداث مسیر قزوین- رحیم‌آباد- کلاچای بازدید کردند.

 

 به گزارش روابط‌عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان، دکتر محمدباقر نوبخت در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران برحل مشکلات زیست‌محیطی جاده مذکور تأکید کرد و گفت: امروز به اتفاق جمعی از مدیران سازمان حفاظت محیط زیست از این مسیر در دست احداث بازدید و مسایل زیست محیطی آنرا مورد بررسی دوباره قرار گرفت.

وی با بیان اینکه برای دولت مهم است در پیشبرد توسعه به هیچ عنوان محیط‌زیست نباید تخریب شود ادامه داد: با هماهنگی سازمان حفاظت محیط‌زیست و بازدید مسئولان این سازمان از این جاده، تایید شد که این جاده مشکل زیست محیطی ندارد و قرار شد برخی قطعات آن اصلاح و بازسازی انجام شود و حداکثر تا 2ماه آینده سازمان حفاظت محیط زیست همه نظرات زیست محیطی را اعلام کند.

معاون رئیس جمهور کوتاه شدن زمان سفر و مسافت بین شرق گیلان و قزوین را  از مزیت‌های این جاده دانست و افزود: در حال حاضر تنها یک مسیر ارتباطی بین قزوین و گیلان وجود دارد که از ترافیک قابل توجهی در زمان تعطیلات برخوردار است. لذا مسیر در دست ساخت پس از بهره‌برداری می‌تواند از ترافیک مسیر فعلی بکاهد و موجب رفاه بیشتر مسافران و مردم ۲ استان شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اظهار امیدواری کرد: احداث آن قسمت از جاده که در محدوده گیلان است و نیاز به مجوز ندارد با تزریق اعتبارات مناسب با سرعت احداث شود.

همچنین دکتر نوبخت و هیئت همراه طی مسیر154 کیلومتری فوق از روند باسازی پل کاکرود که در جریان سیل سال گذشته آسیب دیده بود و روند احداث سد پلرود بازدید بعمل آوردند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار