کد خبر: ۷۸۵۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲ 05 October 2019
 
برگزاری دومین نشست فصلی انجمن‌های تخصصی فنی و مهندسی استان در سال 98

تابناک / دومین نشست فصلی انجمن‌های تخصصی فنی و مهندسی استان در سال 98 با حضور روسا و دبیران انجمن‌های شرکت‌های ساختمانی، راه‌سازی، کارفرمایی برق و جامعه مهندسین مشاور عصر روز سه‌شنبه 13 مرداد ماه در دفتر رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان برگزار شد.

 

به گزارش روابط‌عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان، در ابتدا غلامرضا رحیمی مدیر نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان توضیحاتی درخصوص برنامه‌ها و اقدامات صورت گرفته در راستای نظام فنی و اجرایی و موارد طرح شده در نشست قبلی ارائه داد.

در ادامه روسا، دبیران و اعضای هئیت مدیره انجمن‌های پیمانکاری و مهندسین مشاور به بیان دیدگاه و مشکلات خود از جمله وضعیت شرکت‌های قدیمی، پایش پرونده‌های تشخیص صلاحیت، تنزیل در اوراق، بیمه و بیمه بیکاری، ارزش افزوده، بخشنامه تضمین در معاملات دولتی، سامانه ستاد ایران، قراردادهای مربوط به پروژه‌های برقی، تأمین مصالح برای پروژه‌های عمرانی، مشکلات مربوط به عرضه برخی مصالح از طریق بورس کشور پرداختند.

سپس کیوان محمّدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان راهکارها و رهنمودهای لازم در جهت رفع مشکلات موجود و استفاده بیشتر از توان تشکل‌های فنی و مهندسی استان، در روند اجرای پروژه‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای را بیان داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار