تابناک / فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان با اشاره به همراهی ناجا با قوه قضائیه گفت: ناجا با ایستادگی و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن، مبارزه با قاچاق در راستای اهداف رهبر کبیر انقلاب و با رهنمودهای فرماندهی کل قوا با تمام توان در مقابله با فساد در کنار حاکمیت و قوه قضائیه قرار دارد.
کد خبر: ۷۸۵۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰ 04 October 2019
تابناک / فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان با اشاره به همراهی ناجا با قوه قضائیه گفت: ناجا با ایستادگی و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن، مبارزه با قاچاق در راستای اهداف رهبر کبیر انقلاب و با رهنمودهای فرماندهی کل قوا با تمام توان در مقابله با فساد در کنار حاکمیت و قوه قضائیه قرار دارد.

 

ناجا برای مقابله با فساد با تمام قوا در کنار قوه‌قضائیه است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردار محمدرضا اسحاقی در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه این هفته شهرستان  رشت با گرامیداشت هفته ناجا اظهار کرد: نیروی انتظامی با بهره‌گیری از نیروهای توانمند، برای شکوفایی و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی پا در عرصه شهادت نهاده و از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

وی «پلیس هوشمند امین مردم» را شعار  نیروی انتظامی در سال پیش روی عنوان کرد و افزود: بهره‌مندی از کارکنان فهیم پرتلاش، مسؤول، عاشق و خدمتگزار از ویژگی مهم و سرمایه‌های مؤثر نیروی انتظامی استان است.

فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان با تأکید بر اهمیت امنیت به سبب ارزش آن به‌عنوان مهم‌ترین نعمت الهی گفت: مادامی‌که انسان غرق عافیت بوده و مزه ناامنی را نچشیده باشد به‌اندازه افرادی که درگیر ناامنی شده‌اند ارزش این نعمت الهی را درک نخواهد کرد.

اسحاقی نعمت امنیت را گواراترین نعمت بشر از نگاه روایات دانست و افزود: پلیس دخیل در ایجاد و حفظ امنیت بوده و نام امنیت با نام پلیس در تمام جهان طنین‌انداز است.

فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان با اشاره به جایگاه ناجا در حفظ امنیت و صیانت از جان و مال مردم بیان کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در به‌کارگیری ظرفیت‌های میان برد در راستای دستیابی به پیشرفت و نیل به  دستیابی نیروی در طراز جمهوری اسلامی، متناسب با اصول و آموزه‌های اسلامی همراه با تخصص و مهارت ویژه در راستای صیانت از جان و مال مردم پیشرو است.

وی با بیان اینکه مبارزه با ناامنی در حوزه‌های مختلف فرهنگی اجتماعی، سیاسی و سایبری از فعالیت‌های مهم نیروی انتظامی است، گفت: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، نیروی انتظامی تحرک خوبی داشته و جلو رفته است، ازاین‌رو؛ ناجا برای رساندن این سازمان به نقطه طراز جمهوری اسلامی باید بدون توقف به انتظارات نظام، رهبر و مردم در ابعاد ساختاری، انسانی، ابزاری، اخلاقی و رفتاری پاسخ مثبت دهد.

اسحاقی با بیان اینکه ارتقای معرفت دینی، روحیه ولایت مداری، شایسته‌سالاری با رویکرد جوان‌گرایی از برنامه‌های مهم نیروی انتظامی است، افزود: توسعه و ارتقای آمادگی و توان عملیاتی، مقابله با قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با سرقت‌های کلان، کاهش تصادفات و تلفات جانی، پیش‌بینی، پیشگیری و مبارزه با فساد اخلاقی، توسعه و ارتقای آموزش‌های فردی و گروهی، ارتقای خدمات معیشتی و مبارزه با خرید و حمل سلاح  در دستور کار ناجا قرار دارد.

فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان با اشاره به جوانب مختلف مبارزه نیروی انتظامی در راستای ایجاد امنیت و صیانت از جان و مال مردم تصریح کرد: ناجا با ایستادگی و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن، مبارزه با قاچاق در راستای اهداف رهبر کبیر انقلاب و با رهنمودهای فرماندهی کل قوا با تمام توان در مقابله با فساد در کنار حاکمیت و قوه قضائیه قرار دارد و اهدای خون شهدای عزیز ناجا در تأمین امنیت، نشان از جدیت ناجا در تأمین امنیت جامعه اسلامی است.

اسحاقی با بیان اینکه تمام آحاد جامعه با پلیس در ارتباط بوده و مردم، ناجا را نماد حاکمیت می‌دانند، افزود: داشتن ایمان، بصیرت و بهره‌مندی از پشتوانه مردمی ویژگی‌های مهمی است که پلیس ایران را با پلیس کشورهای جهان متفاوت کرده است.

وی با تأکید بر اینکه  مردم با حفظ هوشیاری و رعایت قوانین و  مقررات خادمان خود را در حفظ امنیت یاری دهند، گفت: همکاری مردم با پلیس باعث شکوفایی، بالندگی و حفظ امنیت بیشتر در استان و کشور خواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان با تبریک هفته نیروی انتظامی به خانواده بزرگ ناجا افزود: برای همه خدمتگزاران صدیق  نظام مقدس جمهوری اسلامی، مردم فهیم و بصیرت قانون‌مدار استان گیلان تحت زعامت رهبر معظم انقلاب آرزوی سربلندی و عزت داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار