به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی کنگره آمریکا [هیل]، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز گذشته ضمن انتشار ویدئویی در حساب کاربری توئیتر خود، بار دیگر موضوع فساد مالی جو بایدن، نامزد دموکرات‌ها و پسرش هانتر بایدن را پیش کشید.

در این ویدئو که ترانه‌ای تحت عنوان «عکس» از یک گروه موسیقی چهارنفره در پس زمینه آن پخش می‌شود ترامپ سعی داشته به مهمترین بخش آن که تصویری از جو بایدن و پسرش در کنار رئیس هیئت مدیره شرکت گاز اوکراین است، اشاره کند. او با انتشار این ویدئو سعی داشته فساد مالی معاون رئیس جمهور پیشین آمریکا را به رای دهندگان و افرادی که قصد استیضاح او را دارند، گوشزد کند.

ترامپ تصویری از بایدن و پسرش در کنار رئیس هیئت مدیره شرکت گاز اوکراین را منتشر کرد+عکس

رئیس جمهور آمریکا در حالی عکس بایدن و پسرش را در کنار «دیوان آرچر» رئیس هیئت مدیره شرکت گاز طبیعی اوکراین منتشر کرده است که اخیرا بایدن گفته است او و پسرش هرگز در مورد معاملات تجاری خارج از کشور صحبتی نکرده‌اند.

سال گذشته میلادی، وکیل ترامپ درخواست خود در خصوص پیگیری پرونده مالی بایدن را متوقف کرده بود، ولی با پیروزی ولودیمیر زلنسکی در انتخابات ریاست جمهوری اوکراین، ترامپ و وکیلش بار دیگر خواستار تسریع در بررسی پرونده مالی بایدن و پسرش شدند. پس از افشای محتوای گفت‌وگوی تلفنی دونالد ترامپ و همتای اوکراینی‌اش درباره تسریع بررسی پرونده فساد مالی بایدن و پسرش که صرفا با هدف مخدوش کردن چهره نامزد دموکرات و رقیب انتخاباتی ترامپ صورت گرفت، رئیس جمهور آمریکا درگیر یک رسوایی جدید سیاسی شده است. ترامپ اصرار داشت تحقیقات مربوط به معاملات تجاری هانتر بایدن، پسر جو بایدن با یک شرکت گاز اوکراین بررسی شود. به دنبال این خبر، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد این مجلس بررسی رسمی استیضاح ترامپ را به اتهام نقض قسم خود آغاز می‌کند.