استاندار مركزي:
آقازاده استاندار مرکزی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی استانداری مرکزی ، گفت:حقوق، مزایا، پاداش و معوقه‌های شش ماه نخست امسال کارگرانِ کارخانه هپکوی اراک پرداخت شد.
کد خبر: ۷۸۴۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸ 03 October 2019

آقازاده استاندار مرکزی اظهار کرد: بر اساس یک اقدام مداوم و هماهنگ شبانه روزی دستگاه‌های مختلف ملی، استانی و همکاری بانک ملی ایران معوقه‌های کارکنان هپکو اراک اعم از پاداش، حقوق و مزایا به میزان حدود ۱۵۰ میلیارد ریال پرداخت شد. 

وی ادامه داد: پرداخت معوقات کارکنان هپکو اراک در آستانه برگزاری کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی سبب خیر و برکت خواهد بود و بدون شک در آینده ای نزدیک رونق تولید و اشتغال پایدار در این مجموعه رقم خواهد خورد. 

استاندار مرکزی اظهار داشت: مذاکراتی در خصوص ساخت ۲۰۰ دستگاه ماشین آلات راهسازی بین شرکت هپکو اراک با سازمان دهیاری ها و شهرداری های کشور انجام شده که به زود قطعی و تولید پایدار در هپکو اتفاق می افتد. 

آقازاده اضافه کرد: استانداری مرکزی نیز تامین ۳۰ دستگاه بیل بکهو از شرکت هپکو برای دهیاری ها را در دستور کار دارد که به زودی محقق می شود. 

وی بیان کرد: اکنون چرخه گردش کامل شرکت هپکو تحت اختیار سازمان خصوصی سازی است و تکلیف سهامدار عمده این واحد تولید تا کمتر از یک ماه آینده مشخص و تعیین تکلیف نهایی می شود. 

استاندار مرکزی گفت: بر اساس مصوبه کار گروه ملی تسهیل و رفع موانع تولید کشور، استانداری این استان باید بر اهلیت سرمایه گذار و سهامدار عمده هپکو اراک نظر قطعی بدهد. 

آقازاده ادامه داد: اعضای هیات مدیره و مدیرعامل جدید شرکت هپکو به صورت رسمی هفته آتی فعالیت خود را آغاز می کنند. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار