مریم بخشی مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان در جلسه ی شورای هماهنگی بانکها که به ریاست استاندار گیلان در سالن شهید انصاری استانداری برگزار شد ،اظهار داشت : گیلان در خصوص پرداخت تسهیلات ازدواج از میانگین کشوری در سالجاری جلوتر است.
کد خبر: ۷۸۴۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸ 02 October 2019

 

مریم بخشی مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در جلسه ی شورای هماهنگی بانک ها که صبح امروز در استانداری گیلان برگزار شد ،در خصوص آخرین وضعیت پرداخت وام ازدواج به زوجین گفت :  در خصوص تسهیلات ازدواج استان گیلان  در سال گذشته 95 درصد زوجین ، موفق به دریافت تسهیلات شدند و در این خصوص استان گیلان در سطح بالایی در کشور قرار داشت و بر طبق آمار میانگین سطح کشوری نیز در همین تراز قرار داشت .

وی افزود : در سالجاری تا تاریخ 31 مرداد 98 میانگین پرداخت تسهیلات ازدواج در استان گیلان 64.4 درصد بوده که میزان آن نسبت به سال گذشته کمتر بوده و کاهش داشته است اما همچنان از رقم میانگین کشوری  که 57 درصد است در رتبه ی بالاتری قرار داشته و شرایط خوبی داریم.

بخشی با قدردانی از تعامل بانکهای استان در پرداخت تسهیلات ازدواج خاطر نشان کرد : از آنجایی که ازدواج جوانان با مشکلات زیادی روبرو است و افراد زیادی در لیست تعیین شعبه هستند ، تقاضا داریم که تسریع بیشتری در روند پرداخت ها صورت گیرد تا بتوانیم خدمات خوبی را به جوانان ارایه دهیم.

منبع: برنا
برچسب ها: ورزش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار