رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان؛
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با ذکر اینکه دانشگاه علوم پزشکی با تمام توان و امکانات برای خدمت به زائران اربعین در آمادگی صد درصد قرار دارد گفت: مراکز درمانی از 13 مهرماه تا پنجم آبان‎ ماه در مرز مهران مستقر بوده و خدمت ارائه می دهند.
کد خبر: ۷۸۴۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵ 30 September 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛محمد کریمیان اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی با تمام توان و امکانات برای خدمت به زائران اربعین در آمادگی صد درصد قرار دارد.

وی به استقرار بیمارستان‌های صحرایی دانشگاه علوم پزشکی، سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی ایران و همچنین پزشکان با تخصص‌های مختلف و تجهیز بیمارستان‌های صحرایی به اتاق عمل‌های مجهز به عنوان  اقدامات  دانشگاه علوم پزشکی ایلام  اشاره کرد و افزود: تیم‎های پرسنل پزشکی و پرستاری به صورت شیفتی برای استقرار در بیمارستان‌های مهران اعزام می‌شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با اشاره به فعال بودن مراکز درمانی مورد نظر از هم اکنون در مرز مهران یادآور شد: فعالیت رسمی از سیزدهم مهرماه تا پنجم آبان‎ ماه  بوده و تمام تلاش خود را برای خدمت‎ رسانی به زائران اربعین انجام خواهیم داد که مردم در پیاده روی اربعین علاوه بر توفیقات معنوی از نظر جسمی مشکلی در سلامت باشند.

وی گفت: به طریقی برنامه ریزی شده است که در ایام اوج  حضور زائران در مرز مهران نیاز به ورود هیچگونه دارو و تجهیزاتی به مرز مهران نباشد و از قبل این اقلام ذخیره شده‌ است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام  به زائران اربعین حسینی که مرز مهران را برای سفر انتخاب کرده‌اند نوید داد که در بُعد بهداشتی و درمانی کادر درمانی و پزشکی دانشگاه علوم پزشکی میزبان خوبی برای آنان خواهد بود./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار