بازار سکه و ارز که چندهفته پیاپی روندی نزولی را طی می‌کردند، هفته گذشته برای نخستین بار این روند را قطع کردند تا بازار با اندکی افزایش قیمت مواجه شود. ولی مجددا در آغاز این هفته قیمت‌ها با کاهش قابل توجه (معادل چند ده هزار تومان برای مدل‌های مختلف سکه) بازار طلا و سکه را تحت تاثیر خود قرار داد.
کد خبر: ۷۸۳۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۴ 28 September 2019

قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (شنبه) به چهار میلیون و ۱۰ هزار تومان رسیده و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۴۰۸ هزار و ۶۰۰ تومان قیمت دارد.

امروز سکه طرح قدیم با قیمتی معادل چهار میلیون تومان داد و ستد می‌شود. این در حالی است که قیمت نیم‌سکه دو میلیون و ۵۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و سکه گرمی ۸۴۰ هزار تومان است.

همچنین در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی به ۱۴۹۷ دلار رسیده است.

دلار چند؟

اما از سوی دیگر در بازار ارز، قیمت ارز نسبت به روزهای گذشته با اندکی افزایش همراه شد.

قیمت دلار که با در روزهای گذشته با ثبات همراه بود، امروز افزایش اندکی یافته که بر همین اساس بانک‌ها امروز (ششم مهرماه) هر دلار آمریکا را ۱۱ هزار و ۳۷۲ تومان و هر یورو را به قیمت ۱۲ هزار و ۵۶۷ تومان می‌خرند.

قیمت خرید هر پوند انگلیس در بانک‌ها نیز ۱۴ هزار و ۱۳۸ تومان است.

ارز مسافرتی ۱۳۰۰۰ تومان شد

قیمت ارز مسافرتی در بانک‌ها همچنان از قیمت فروش آن در بازار بالاتر است؛ به طوری که قیمت فروش ارز مسافرتی در بانک‌ها ۱۲ هزار و ۷۴۱ تومان اعلام شده که با احتساب کارمزد به حدود ۱۳ هزار تومان می‌رسد.

نرخ ارز در صرافی‌های بانک

اما صرافی‌های مجاز بانک مرکزی نیز قیمت خرید دلار را ۱۱ هزار و ۳۵۰ تومان و قیمت فروش آن را ۱۱ هزار و ۴۵۰ تومان اعلام کرده‌اند که نسبت به هفته گذشته ۱۰۰ تومان افزایش قیمت داشته است.

این صرافی‌ها امروز هر یورو را به قیمت ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان می‌خرند و ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان می‌فروشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار