کد خبر: ۷۸۳۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۰ 27 September 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از شبستان ، حجت الاسلام «سید هدایت محمودی اصل» ظهر امروز (5 مهر) در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان لنده گفت: هرجامعه ای اگر بخواهد به اهداف و ارمان خود برسد باید به قله های افتخار خود نگاه کند و به ان افتخار کند که دفاع مقدس ما پس از ۲۰۰سال حقارت و شکست و تقدیم بخش های از خاک ایران به خوبی شاهد ان هستیم که با ظهور انقلاب و اسلامی و در هشت سال دفاع مقدس به خوبی شاهد بودیم که یک وجب از این خاک تقدیم دشمن نشد.
امام جمعه لنده اظهار داشت: شهدای ما با الگو گیری از سید الشهدا و بصیریت افزایی و اطاعت از ولایت فقیه و امام خویش به دنبال ارائه یک الگویی بی نظیر به جامعه جهانی بوده است.
محمودی اصل گفت: مقاومت جانانه در طول هشت سال دفاع مقدس به همه جهانیان ثابت کرد که مقاومت و ایستادگی تنها راه مقابله با دشمن است و امروز و در سایه مقاومت در جای خویش ایستاده ایم و دشمن را سرجایش نشاندیم.
وی گفت: گرانترین پهباد آمریکایی را در خلیج فارس زدیم آمریکا هیچ غلطی نتوانست بکند و این نشان از اقتدار و عظمت جایگاه مقاومت است.
محمودی اصل با بیان اینکه افزایش سطح تحریم ها هرگز نتوانست جلوی مقاومت ما را در منطقه بگیرد، یادآور شد: در سوریه، عراق و یمن به خوبی شاهد آن هستیم که انصارالله با شلیک موشک قلب نفت عربستان را هدف می گیرد و ۵۰ درصد نفت این کشور کاهش پیدا می کند که نتیجه مقاومت است.
وی افزود:این کشورها امروز التماس می کنند که در رفتارهای خود تغییر انجام می دهند ولی برخی مباحث را عملیاتی کنید که کمتر ضربه بخوریم که این نتیجه پویایی جبهه مقاومت است و قدرت های پوشالی در حال فروپاشی هستند.
وی گفت:باید قدردان این همه تلاش و حضور چهره های انقلابی هستیم که قوه قضائیه با اقتدار در حال حمایت از تولید کنندگان است که زمینه ساز رفع بیکاری است.
خطیب جمعه لنده گفت:بیکاری در منطقه و اوضاع آشفته بازار کار و معیشتی خانواده ها باید با امید بیشتر رفع شود.
وی گفت:حضور بنیاد علوی در این شهرستان در حال خدمت رسانی در حوزه های مختلف است که امیدواریم این بنیاد در حوزه ی اشتغال نیز تلاش بیشتری داشته باشد.
خطیب جمعه لنده گفت:شکست حصر ابادان زمینه ساز پیروزی های پی در پی در طول دفاع مقدس بود که جا دارد از تلاش های فرماندهان شهید این عملیات نیز قدردانی و یاد انان را گرامی بداریم.
وی در پایان هفته سالمندان را فرصتی برای خدمت به سالمندان دانست که متاسفانه در برخی موارد به سالمندان بی احترامی می شود که برای یک خانواده مسلمان و ایرانی واقعا ننگ است که با سالمندان بد رفتاری شود
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار