وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن افتتاح ۱۹۹ واحد مسکونی پروژه مسکن مهر شهرستان پاوه از چگونگی روند پیشرفت فیزیکی این پروژه خبر داد.
کد خبر: ۷۸۱۳۸۵
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸ 19 September 2019

افتتاح پروژه مسکن مهر شهرستان پاوه توسط وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه سید محمد شریعتمداری در مراسم افتتاح فاز۶۲۰ واحدی مسکن مهر پاوه گفت: امروز ۱۹۹ واحد مسکونی از پروژه‌ی مسکن مهر تعاونی شماره ۴ شهرستان پاوه را افتتاح، ۴۲ واحد باقی مانده است که با توجه به پیشرفت ۹۳ درصدی که داشته است در ماه آینده به بهره برداری کامل خواهد رسید.

شریعتمداری در مورد هزینه‌ها و روند پیشرفت فیزیکی پروژه اظهار داشت: تا کنون قریب به ۱۶ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است، تا سال ۹۲ مقدمات تکمیل پروژه فراهم شده بود که بنا به دلایلی تعطیل شد و به همت استاندار کرمانشاه و مسئولان محلی مجددا آغاز به کار کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: بخشی از واحد‌ها به مردم شریف پاوه تحویل داده شده است، در صورتی که این نیاز ادامه یابد، از زیر ساخت‌های دیگری که در این منطقه برای ساخت حدود ۶۰۰ واحد وجود دارد استفاده می‌کنیم؛ و در ادامه پروژه آن‌ها را تکمیل خواهیم کرد. البته در حال حاضر برای آن‌ها به اندازه کافی متقاضی نیست.

وی در پایان اظهار داشت: در کل کشور حدود ۴۵۰۰۰۰ واحد مسکونی نیمه تمام وجود دارد، که با تعهد وزیر راه و شهرسازی تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد. همچنین ۴۰۰۰۰۰ واحد جدید تحت عنوان مسکن امید در دست ساخت است و سایر پروژه‌های موجود خصوصا بافت فرسوده که در سطح کشور به بهره برداری خواهد رسید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار