امام جمعه بیارجمند مطرح کرد:
امام جمعه بیارجمند گفت: درخواست ما از مسؤولان راه‌اندازی کارخانه سیمان بیارجمند است تا بستر اشتغال‌زایی برای جوانان فراهم شود.
کد خبر: ۷۸۱۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲ 19 September 2019
تصاویر خبری استان سمنان با شبکه اطلاع رسانی مرآت
 حجت‌الاسلام‌ محمد احمدی با اشاره به مشکلات و معضلات موجود در این استان و به‌ویژه در بیارجمند، اظهار کرد: بخشی از مشکلات موجود در استان مانند گرانی و بیکاری ساختاری کشوری دارد.

امام جمعه بیارجمند ادامه داد: مسؤولان کشور و دولت‌مردان باید تصمیماتی اتخاذ کنند که این مشکلات برطرف شود و به معیشت مردم رونق دهند و معضل بیکاری را از بین ببرند.

احمدی با تأکید بر اینکه مهم‌ترین دغدغه ما و مردم در بخش بیارجمند بیکاری جوانان است، تصریح کرد: کار و شغلی در بیارجمند وجود ندارد که جوانان به آن اشتغال داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه پروژه کارخانه سیمان در بیارجمند نیمه‌کاره رها شده است، اضافه کرد: توجهی به تکمیل این پروژه توسط مسؤولان ذی‌ربط نشده است و مردم تمایل دارند که این پروژه زودتر به پایان برسد و مشکل بیکاری جوانان رفع شود.

امام جمعه بیارجمند با بیان اینکه این شهر در حال خالی شدن است، تصریح کرد: علت اصلی آن به نبود زیرساخت‌های کار و اشتغال در این منطقه برمی‌گردد و این معضل بسیار آزاردهنده شده است.

احمدی تأکید کرد: استاندار سمنان و فرماندار و سایر مسؤولان فعال در حوزه صنعت و تولید چاره‌ای برای رفع این معضل بیندیشند و در این زمینه تدبیر لازم داشته باشند. 

وی با اشاره به اینکه راه‌اندازی کارخانه سیمان می‌تواند بیارجمند را زنده کند، اظهار کرد: درخواست ما از مسؤولان راه‌اندازی این کارخانه است تا بستر اشتغال‌زایی برای جوانان فراهم شود. 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار