فرمانده سپاه بابلسر خبر داد
فرمانده سپاه بابلسر از اجرای بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۸۱۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۷ 18 September 2019

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی سپاه بابلسر، سرهنگ پاسدار سیدمصطفی موسوی‌نژاد در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: دفاع مقدس به عنوان سکوی پرتاب انقلاب اسلامی ایران بود که جلوه‌هایی زیبا از ایمان، ایثار و ازخودگذشتگی در آن متجلی بوده و هست.

وی با بیان اینکه ایستادگی و مقاومت جانانه آحاد مردم، نیروهای مسلح، بسیجیان و خانواده‌های معظم شهدا در هشت سال دفاع مقدس، پوزه استکبار جهانی را به خاک مذلت مالید، افزود: تجربه گران‌سنگ دفاع مقدس درس آزادگی، ایثار و مقاومت برای ملت‌های آزادی‌خواه و جبهه مقاومت اسلامی است.

فرمانده سپاه بابلسر با بیان اینکه پایگاه‌‌های مقاومت بسیج و کانون‌های اقشاری این شهرستان بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه را در هفته دفاع مقدس اجرای خواهند کرد، به تشریح این برنامه‌های پرداخت و تصریح کرد: چند طرح محرومیت‌زدایی شامل خانه‌های محروم و سیل‌زده در این هفته به بهره‌برداری می‌رسند.

این مسئول با اشاره به برگزاری یادواره کشوری شهدای بسیج رسانه با همکاری سازمان بسیج رسانه مازندران و با محوریت شهید مدافع حرم هادی باغبانی در بابلسر، خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین سخنران این مراسم خواهد بود.

موسوی‌نژاد ادامه داد: این مراسم چهارم مهرماه ساعت ۹ صبح در متل بانک ملی بابلسر برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: اجتماع عظیم ۵ هزار نفری رزمندگان گام دوم انقلاب با حضور پرشور رزمندگان دفاع مقدس، ایثارگران، بسیجیان و خانواده‌های معظم شهدا با سخنرانی سردار بابایی فرمانده سپاه کربلا مازندران، هفتم مهرماه در مصلای المهدی بابلسر برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه بابلسر در پایان بیان کرد: برگزاری مسابقات ورزشی، ارائه خدمات درمانی در محلات، برنامه‌های متنوع فرهنگی و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در بابلسر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار