با حضور استاندار گیلان و مدیرکل ورزش و جوانان با سلطانی فر؛
تابناک / در دیدار استاندار گیلان با وزیر ورزش و جوانان ، آخرین وضعیت پروژه های نیمه تمام ورزشی استان بررسی شد.
کد خبر: ۷۸۰۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳ 17 September 2019

تابناک / در دیدار استاندار گیلان با وزیر ورزش و جوانان ، آخرین وضعیت پروژه های نیمه تمام ورزشی استان بررسی شد.

 

آخرین وضعیت پروژه های نیمه تمام ورزشی گیلان بررسی شد +تصویر


در دیداری که با حضور دکتر مسعود سلطانی فر و دکتر ارسلان زارع در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، آخرین وضعیت پروژه های نیمه تمام ورزشی استان مورد بررسی قرار گرفت.


در این نشست توافق شد تا علاوه بر اعتبارات مصوب هر یک از پروژه ها، با اعتبارات ملی وزارت ورزش و جوانان در جهت تسریع اتمام پروژه های نیمه تمام ورزشی گیلان حمایت شود.


در پایان این دیدار از سارا بهمن یار که با کسب مدال طلای مسابقات جهانی کاراته در ژاپن نقش اساسی در نائب قهرمانی تیم کشورمان ایفا کرد و نیز محمد رهبری از مدال آوران گیلانی تیم ملی شمشیر بازی که تاکنون ۴ بار از رویارویی با رقبایی از رژیم صهیونیستی انصراف داد، با حضور وزیر ورزش و جوانان و استاندار گیلان تجلیل شد.


کسب مدال طلای لیگ جهانی کاراته ژاپن 2019، مدال نقره قهرمانی کاراته جهان اسپانیا 2017، مدال نقره لیگ جهانی کاراته اتریش 2019 و مدال نقره قهرمانی کاراته آسیا قزاقستان 2017 بخشی از افتخارات سارا بهمن یار عضو تیم ملی کاراته ایران است.


کسب مدال نقره بازی‌های آسیایی جاکارتا 2018، مدال نقره جام جهانی لهستان 2018، مدال طلای جام جهانی سنگال 2016 و دو طلای قهرمانی باشگاه‌های آسیا 2017 تایلند نیز از افتخارات محمد رهبری عضو تیم ملی شمشیربازی ایران است.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار