تابناک / نماینده پرحاشیه رشت گفته است: ان‌شاءالله خداوند باريتعالي و حضرت امام حسين(ع) به داد ما برسد چراكه با اين اوضاع، عملا ديگر نيازي به دشمن خارجي نداريم.
کد خبر: ۷۸۰۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰ 15 September 2019
 
تابناک / نماینده پرحاشیه رشت گفته است: ان‌شاءالله خداوند باريتعالي و حضرت امام حسين(ع) به داد ما برسد چراكه با اين اوضاع، عملا ديگر نيازي به دشمن خارجي نداريم.
 
 
 
اظهارات مهم حجت الاسلام پناهیان در شب هفتم هیات میثاق با شهدا و همچنین در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه دیروز تهران در انتقادهای صریح از نمایندگان مجلس دهم و رئیس جمهور باعث شده است تا اصلاح طلبان دست به کار شوند و برای حمله به این خطیب انقلابی از توهین و تهمت چیزی کم نگذارند. امروز هم روزنامه زنجیره‌ای اعتماد در بین مطالب مختلفی که علیه حجت الاسلام پناهیان منتشر کرده است، بخشی را هم به اظهارات جعفرزاده ایمن آبادی اختصاص داده که مدعی شده پناهیان به دنبال شهرت و دیده شدن است! جدای از این ادعای خنده دادر که ارزش پاسخگویی ندارد اما مفهوم اظهارات -در ادامه خواهید خواند- این جانباز مدعی ولایتمداری(!) که چندی پیش گفته بود «خاتمی در کمال آرامش در حال خدمت به انقلاب است» و یا اینکه «مشکلات کشور به دلیل نامردی ترامپ است!» آن است که هیات‌ها به روشنگری درباره مسائل سیاسی کشور کاری نداشته باشند و صرفا از مظلومیت امام حسین(ع) در سال 61 هجری روایت کرده و کاری هم به عوامل حادثه عاشورا و تطبیق رفتار برخی کارگزاران حکومتی در دو بازه زمانی نداشته باشند.

بخش هایی از اظهارات جعفرزاده را در ادامه خواهید خواند:

*درحالي كه طي روزهاي گذشته شاهد انتشار سخناني نامتعارف از يك خطيب مذهبي وابسته به جبهه پايداري بوديم، روز گذشته نيز اين فرد اين فرصت را به دست آورد كه از طريق تريبون نمازجمعه و در جايگاه سخنران پيش‌خطبه، ابرازنظر كند و بيش از پيش، در راستاي جلب‌توجه و معروفيت خود تلاش كند. شخصا معتقدم اين فرد به‌دنبال معروفيت و ديده شدن است و اتفاقا به همين دليل، فكر مي‌كنم بهترين پاسخ در قبال او و امثال اين افراد، سكوت است. بنابراين قصد ندارم درباره شخص اين خطيب وابسته به جبهه پايداري و اظهاراتش، صحبتي داشته باشم.

*اظهارات اين افراد فاقد اندك پشتوانه حقوقي و منطقي است و حتي ظاهرا نسبت به سازوكار و روندهاي اصولي اقدامات در مجلس و دولت هم بي‌اطلاع هستند چراكه همين آقا اخيرا معترض شده بود كه چرا مجلس، حقوق كارگران را نمي‌پردازد؛ موضوعي كه نشان مي‌دهد او حتي نمي‌داند كار مجلس چيست و دولت چه وظايفي دارد. وقتي چنين غيرمستند صحبت مي‌شود و مي‌گويند مثلا مجلس حقوق كارگران را بدهد، طبيعي است كه كسي هم بگويد اين حقوق را از پاكت‌هاي پولي كه آقايان براي هر سخنراني مي‌گيرند، بپردازند.

*متاسفانه بعضي تريبون‌هاي رسمي همچون تريبون‌هاي نمازجمعه، به محلي براي حمله به دولت و مجلس تبديل شده و تنها مي‌توان گفت كه ان‌شاءالله خداوند باريتعالي و حضرت امام حسين(ع) به داد ما برسد چراكه با اين اوضاع، عملا ديگر نيازي به دشمن خارجي نداريم.


*در بحث دامن زدن به دوقطبي‌ها در كشور نيز كسي از ياد نمي‌برد كه رهبري گفتند كه نبايد برجام، عامل دوقطبي‌سازي در كشور شود. حال آنكه اتفاقا همين افراد هستند كه اين روزها و در ايام عزاداري تاسوعا و عاشوراي حسيني، روساي جمهور و مجلس را با نهايت بي‌تقوايي و كم‌لطفي، با شمر و يزيد مقايسه كردند و با حمله به برجام كه دستاورد كليت نظام بود، سعي در ايجاد دوقطبي‌سازي داشته و دارند. ما سر سفره حضرت ابوالفضل و پاي همين منبرها و خطبه‌ها بزرگ شده‌ايم اما متاسفانه در مراسم مذهبي كه امسال ديدم، تقريبا صحبتي از فلسفه قيام عاشورا و مظلوميت امام حسين و يارانش نبود؛ به‌نحوي كه تقريبا 95 درصد مباحث حمله به دولت و مجلس به‌ بهانه برجام بود و 5 درصد هم اشاره‌اي گذرا به اصل موضوع محرم مي‌شد تا عملا مظلوميت امام حسين(ع) آشكار شود.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار