تابناک / برابر هماهنگی سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان و بمناسبت هفته دولت و نکوداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام رجایی و باهنر و همچنین در راستای پاسداشت روز قشر بسیج کارمند ، همایشی با عنوان تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در سالن اجتماعات بانک صادرات شهرستان رشت برگزار شد.
کد خبر: ۷۷۹۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰ 12 September 2019
 
 
 
تابناک / برابر هماهنگی سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان و بمناسبت هفته دولت و نکوداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام رجایی و باهنر و همچنین در راستای پاسداشت روز قشر بسیج کارمند ، همایشی با عنوان تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در سالن اجتماعات بانک صادرات شهرستان رشت برگزار شد.

برابر هماهنگی سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان و بمناسبت هفته دولت و نکوداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام رجایی و باهنر و همچنین در راستای پاسداشت روز قشر بسیج کارمند ، همایشی با عنوان تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در سالن اجتماعات بانک صادرات شهرستان رشت با حضور آیت ا... فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان رشت ، دکتر زارع سرپرست استانداری گیلان ، سردار عبداله پور فرمانده سپاه قدس گیلان و جمعی از مدیران و مسئولین سازمانها و ادارات استان ، فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج ادارات و جمعی از کارکنان بسیجی ، در مورخ 6 شهریور 1398 برگزار شد .

در ابتدا سرهنگ پاسدار حسینی مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان ضمن خیرمقدم به حضار و گرامیداشت هفته دولت گزارشی از فعالیتهای این سازمان برای حضار بیان داشت .

سپس سردار عبداله پور فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بسیجی کسی است که خود را فدای اسلام  می کند ، اظهار داشت: ما برای رسیدن به تمدن بزرگ اسلامی باید رنج ها بکشیم و در این راستا الگوی حرکتی خود را شهدا قرار دهیم .

وی با اشاره به اینکه  شهیدانی مانند شهید انصاری استاندار فقید استان گیلان  و معاون او  شهید نورانی  باید برای ما الگو باشند ، گفت: ما باید دوستدار و رهرو شهدا باشیم و مانند آن ها راه هدایت و موفقیت را با اطاعت از فرامین ولایت فقیه طی نماییم .

سپس دکتر زارع سرپرست استانداری گیلان با بیان اینکه هفته دولت در کنار فرصت ارائه و بیان خدمات عملکردها و دستاوردهای دستگاه های اجرایی زمان مناسبی برای تجلیل و تقدیر از کارمندان است اظهار کرد: دستیابی به موفقیت ها بدون همت و تلاش کارمندان میسر نمی شود و مسئولان ادارات و سازمان ها می بایست  قدردان زحمات کارکنان دولت و سایر دستگاه ها باشند

دکتر زارع  گفت  : وحدت، همدلی و انسجام در عرصه های مختلف می تواند موجب شکوفایی کشور شود و این وحدت، وفاق و همدلی مردم و انقلاب ،  دلیل ایستادگی نظام اسلامی ایران در چهار دهه مقابل توطئه های دشمنان است .

 وی خاطر نشان کرد: اجرای نقشه گام دوم انقلاب اسلامی که توسط مقام معظم رهبری (مدظله) ابلاغ شده است  باید در راس همه امور باشد

دکتر زارع با تاکید بر اینکه برای انجام خدمات عمومی مردم هرگز نباید معطل شوند ابراز کرد: دولت الکترونیک و ارائه خدمات بهتر سریع تر و شفاف تر به مردم در راستای اجرای حقوق شهروندی بسیار تاثیر گذار است

در ادامه آیت ا... فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان رشت نیز ضمن تبریک هفته دولت این ایام  را فرصت مناسبی برای ارائه عملکرد ها و اقدامات سازمان ها و ارگان های دولتی دانست و بیان داشت : نقش بسیج در مراحل مختلف این انقلاب بسیار مهم و اساسی بوده است و همچنین در تبیین گام دوم انقلاب نیز نقش این قشر مردم نهاد و توانمند حائز اهمیت می باشد . زیرا دو بند از بخش دوم پیام مقام معظم رهبری(مدظله) مربوط به شما بسیجیان سرافراز می باشد .

  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان رشت اظهار داشت : پیام گوهر بار مقام معظم رهبری مانند وصیت نامه سیاسی و الهی امام خمینی (ره) مهم و با اهمیت است زیرا امام (ره) در این وصیت نامه خطوط سیاسی و حرکتی این انقلاب را معین کرد و رهبر معظم انقلاب نیز در این پیام ارزشمند ترسیمی از تاریخ 40 ساله انقلاب و اصولی برای ادامه راه انقلاب را برای ما و آیندگان ترسیم کردند .

لازم به ذکر است که از شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان نیز مهندس جمشید طالبی مدیر عامل به همراه مهندس میری نرگسی قائم مقام اجرایی و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج این شرکت ، مهندس نصوری مدیر امور توزیع برق شهرستان رودبار و مهندس جوانبخت فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امور توزیع برق شهرستان رودبار و تعدادی از کارکنان بسیجی این شرکت در همایش حضور یافته و از مطالب و مباحث مطروحه در آن بهره بردند .

در پایان این مراسم نیز از دست اندرکاران برگزاری همایش نقش بسیج در فرهنگ بهینه انرژی برق که در شهرستان رودبار برگزار شده بود با اهداء لوح تقدیر و هدایا قدردانی شد و در همین راستا نیز از شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان  مهندس میری نرگسی قائم مقام اجرایی و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت قمر بنی هاشم (ع) این شرکت به همراه مهندس نصوری مدیر امور توزیع برق شهرستان رودبار و مهندس جوانبخت فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امور توزیع برق شهرستان رودبار، حمیدرضا حکمت مدیر دفتر روابط عمومی  و بهروز خوش ضمیر از اعضای بسیج این شرکت مورد تقدیر قرار گرفتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار