تابناک / مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در آئین نکوداشت روز خبرنگار با گرامیداشت یاد شهید صارمی در سخنانی بیان داشت: خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی جامعه و بیان عملکردها گام بر میدارند و هفدهم مرداد روز خبرنگار را به همه خبرنگاران استان گیلان تبریک می‌گویم.
کد خبر: ۷۷۹۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸ 12 September 2019
 
 
 
تابناک / مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در آئین نکوداشت روز خبرنگار با گرامیداشت یاد شهید صارمی در سخنانی بیان داشت: خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی جامعه و بیان عملکردها گام بر میدارند و هفدهم مرداد روز خبرنگار را به همه خبرنگاران استان گیلان تبریک می‌گویم.

مدیرعامل شركت توزیع نیروی برق گیلان در جمع خبرنگاران:

455پروژه برای هفته دولت در گیلان به بهره‌برداری می‌رسد، خاموشی‌ها امسال به حداقل رسید

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در آئین نکوداشت روز خبرنگار با گرامیداشت یاد شهید صارمی در سخنانی بیان داشت: خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی جامعه و بیان عملکردها گام بر میدارند و هفدهم مرداد روز خبرنگار را به همه خبرنگاران استان گیلان تبریک می‌گویم.

وی با تشکر از مشترکین خانگی، صنعتی، اداری و تجاری که در راستای مدیریت مصرف برق گام برداشتند، گفت: در فصل گرما امسال توانستیم حداقل خاموشی‌ها را در سطح استان داشته باشیم.

شرکت توزیع نیروی برق گیلان بیش از یک میلیون و ۴۵۰ هزار مشترک دارد

مدیرعامل توزیع برق استان گیلان با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق گیلان بیش یک میلیون و ۴۵۰ هزار مشترک دارد، افزود 2556 روستای برخوردار از برق در استان داریم و لازم به ذکر است در گیلان همه روستاها که دارای مجوز منابع طبیعی، کد روستایی و نیز بالای ۱۰ خانوار باشند از نعمت روشنایی برق برخوردارند.

در فصل گرما امسال توانستیم حداقل خاموشی‌ها را در سطح استان داشته باشیم

وی با تشکر از مشترکین خانگی، صنعتی، اداری و تجاری که در راستای مدیریت مصرف برق گام برداشتند، گفت: در فصل گرما امسال توانستیم حداقل خاموشی‌ها را در سطح استان داشته باشیم.

طالبی با بیان اینکه در سال گذشته پیک مصرف برق در ۹ مرداد بود، تصریح کرد: امسال نیز در همین تاریخ اوج مصرف برق را در سطح استان داشتیم.

این مسئول در خصوص میزان مصرف برق مشترکین اذعان داشت: در چهارماهه ابتدای سال ۱۴۸۰۲ کیلووات مصرف انرژی برق داشتیم که در مقایسه با سال گذشته افزایش چهار و سه دهم درصدی را در مصرف انرژی نشان می دهد.

در گیلان ۲۹ هزار کیلومتر شبکه برق و بیش از ۲۲ هزار دستگاه ترانس برق داریم | ۴۵۵ پروژه برای هفته دولت در گیلان به بهره‌برداری می‌رسد

وی با بیان اینکه صنعت برق بر پایه وصول مطالبات است، گفت: در گیلان ۲۹ هزار کیلومتر شبکه و بیش از ۲۲ هزار ترانس برق داریم که تا پایان سال ۹۷ مشترکین در تعرفه‌های مختلف ۱۰۸ میلیارد تومان به شرکت بدهی معوقه دارند .

مدیرعامل توزیع برق استان گیلان به پروژه‌های هفته دولت اشاره کرد و افزود: ۴۵۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۴ میلیارد و۶۰۰ میلیون تومان برای هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

محمد اسماعیل هنرمند معاون فروش و خدمات مشترکین  توزیع برق گیلان : یکی از پروژه‌های برق حذف قبوض کاغذی است

در ادامه این نشست محمد اسماعیل هنرمند با بیان اینکه در استان گیلان سالانه حدود هشت و نیم میلیون قبض برای مشترکین صادر می‌شد، گفت: همزمان با روز ملی مدیریت مصرف  در ۱۹ خرداد ۹۸  وزیر نیرو طرح ملی حذف کاغذ با هدف کاهش هزینه های وارده، جلوگیری از مراجعات حضوری و را مطرح نمود و شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان نیز برای اجرای طرح حذف قبوض برق اقدام به دریافت شماره موبایل های مشترکین کرد و حال حاضر در سایت شرکت توزیع برق گیلان بستری برای مشترکین فراهم شده است تا بتوانند از این طریق به وسیله شماره اشتراک خود شماره همراه خود را وارد کنند.

معاون فروش و خدمات مشترکین  توزیع برق گیلان در پایان گفت: ارسال هزینه برق مشترکین از طریق پیامک به طور رسمی از مهرماه امسال آغاز خواهد شد و تاکنون ۶۵ درصد شماره تلفن مشترکین ثبت شده است و انتظار داریم مشترکین هرچه سریعتر اقدام به ثبت تلفن همراه خود در سامانه نمایند.

شایان ذکر است درپایان این نشست از زحمات خبرنگاران فعال در حوزه فعالیت های شرکت با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل بعمل آمد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار