امروزه اینترنت و تلفن‌های هوشمند حضور پر رنگی در زندگی ما دارند، به همین دلیل بانک‌ها در تلاش برای بهبود خدمات بانکداری و جلب رضایت مشتریان، به سمت فضای آنلاین و مخصوصاً استفاده از موبایل در ارائه خدمات بانکی گام برداشته‌اند.
کد خبر: ۷۷۸۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۴ 07 September 2019

 

بسیاری از مردم، در طول روز زمان زیادی را در فضای مجازی با گوشی‌های هوشمند خود می‌گذرانند. این موضوع مختص به رده سنی خاصی نیست و اکثر رده‌های سنی، شب با چک کردن گوشی هوشمند خود به خواب می‌روند و اولین کاری که صبح بعد از بیدار شدن انجام می‌دهد، باز هم چک کردن گوشی هوشمند است.

 
مردم از گوشی‌های هوشمند برای چک کردن اخبار، بازی، سرگرمی، مطالعه، حضور در شبکه‌های اجتماعی، درخواست پیک و تاکسی و موارد بسیار دیگر استفاده می‌کنند، ولی یکی از دلایل اصلی استفاده از گوشی‌های هوشمند، دریافت خدمات بانکداری موبایلی یا همان موبایل بانک است که از طریق آن می‌توان به بسیاری از خدمات بانکی بدون نیاز به حضور در شعبه دسترسی داشت.
 
بانکداری موبایلی بانک ایران زمین
 
امروز انتخاب بانکداری دیجیتال یک الزام برای شبکه بانکی است. در همین راستا بانک ایران زمین که از سه سال پیش به‌دنبال ایجاد زیرساخت‌های بانکداری دیجیتال است، در چشم انداز خود در سال ۱۴۰۰ باید بتواند بانکداری دیجیتال را به‌طور کامل اجرا کند و بر اساس آن دیگر نیاز به شعب بانکی وجود نخواهد داشت.
 
بانک ایران زمین که شعار ""بانکداری به سبک فردا" را برای خود انتخاب کرده است، از معدود بانک‌هایی است که با توجه به چشم انداز 1400 خود برای ارائه خدمات بانکی بدون نیاز شعبه، بر روی خدمات بانکداری موبایلی تاکید ویژه‌ای دارد. 
 
خدمات موبایل بانک ایران زمین
 
در حال حاضر همراه بانک ایران زمین با رویکرد بانکداری دیجیتال امکان ارائه بسیاری از خدمات بانکی مانند درخواست دسته چک، تمکن مالی و ... را از راه دور فراهم کرده است و در آینده نزدیک نیز با همین رویکرد خدمات جدیدتری بر اساس نیاز مشتریان به آن افزوده می‌شود. 
 
همچنین علاوه بر درخواست دسته چک و تمکن مالی، موبایل بانک ایران زمین، خدمات زیر را به مشتریان ارائه می‌دهد:
 
• انتقال وجه
 
• انتقال وجه از کارت بانک های آینده/پست بانک/دی/شهر/انصار/ملی
 
• انتقال وجه از کارت بانکی به کارت، سپرده یا شماره موبایل(مشتریان ایران زمین)
 
• انتقال وجه از سپرده به سپرده، شبا یا شماره موبایل(مشتریان ایران زمین)
 
• مشاهده/لغو انتقال وجه مستمر
 
• انتقال وجه دسته ای( داخلی ایران زمین)
 
• خدمات چک (مشاهده دسته چک، ثبت مبلغ چک و مسدودی چک و استعلام وضعیت چک های واگذار شده
 
• تسهیلات( مشاهده فهرست و تاریخچه تسهیلات، پرداخت قسط تسهیلات و تنظیم پرداخت خودکار
 
• شعب بانک
 
• گزارش تراکنش ها( گزارش عملیات انجام شده در نرم افزار/ تاریخچه عملیات انتقال وجه پایا و ساتنا)
 
• ماشین حساب بانکی(دریافت شبا /نرخ ارز )
 
• دریافت صورتحساب (نموداری/ میله ای و ...)
 
• پرداخت : خرید شارژ ، پرداخت قبوض و کمکهای مردمی
 
• تنظیمات : تغییر نام کاربری و رمز عبور و رمز دوم
 
مراحل و شرایط استفاده از نرم افزار همراه بانک
 
مشتریان بانک ایران زمین، برای استفاده از خدمات همراه بانک باید موارد زیر را طی کنند:
 
• افتتاح سپرده
 
• مراجعه به نزدیکترین شعبه
 
• تکمیل فرم های مربوطه در شعبه
 
• دریافت نام کاربری و رمزهای اول و دوم (رمز انتقال وجه) از شعبه
 
برای اطلاع بیشتر و نصب همراه بانک ایران زمین اینجا کلیک کنید.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار