پهپاد‌های رژیم صهیونیستی مواضع حماس در شهرک بیت حانون در شمال نوار غزه، مقر عسقلان در بیت لاهیا در شمال نوار غزه و یکی دیگر از مواضع مقاومت را در شرق شهر غزه در ۵ نوبت هدف قرار دادند.
کد خبر: ۷۷۸۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶ 07 September 2019

 

 تابناک / ارتش رژیم صهیونیستی از شنیده شدن صدای آژیر خطر در شهر «سدروت»، در جنوب سرزمین‌های اشغالی فلسطین خبر داد.

حساب کاربری رسمی ارتش رژیم صهیونیستی گفت که ۵ راکت از غزه به سمت «اسرائیل» (فلسطین اشغالی) شلیک شده است.

در همین حال گفته می‌شود پهپاد‌های رژیم صهیونیستی مواضع مقاومت اسلامی فلسطین -حماس- را در شمال و شرق نوار غزه در پنج نوبت هدف قرار دادند.

به گزارش احمد شلدان خبرنگار شبکه تلویزیونی المیادین در نوار غزه، پهپاد‌های رژیم صهیونیستی یک مقر ایست و بازرسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین -حماس- در شهرک بیت حانون در شمال نوار غزه، مقر عسقلان در بیت لاهیا در شمال نوار غزه و یکی دیگر از مواضع مقاومت را در شرق شهر غزه در پنج نوبت هدف قرار دادند.

طبق اطلاعات وزارت بهداشت فلسطین تا این لحظه کسی از شهروندان فلسطینی بر اثر این حملات زخمی نشده است. در همین حال اویخای ادرعی سخنگوی عرب زبان ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد تانک‌ها و پهپاد‌های اسرائیل شماری از مواضع حماس را در پاسخ به شلیک پنج راکت از نوار غزه به سوی شهرک صهیونیست نشین سدیروت هدف قرار داده اند.

این شهرک فقط شش کیلومتر با مرز‌های شمالی نوار غزه فاصله دارد. این تنش آفرینی‌های میدانی پس از حمله رژیم صهیونیستی به هفتاد و سومین راهپیمایی بزرگ بازگشت در نوار غزه است که به شهادت دو فلسطینی منجر شد که فقط ۱۴ و ۱۷ سال سن داشتند.

این مسئله احساس خشم فلسطینی‌ها را تحریک کرده است و گروه‌های فلسطینی مسئولیت شهادت این دو نوجوان را متوجه رژیم اشغالگر دانستند و تأکید کردند خون آن‌ها هدر نخواهد رفت.

همچنین توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی یک مقر مقاومت را در منطقه بیت حانون در شمال نوار غزه هدف قرار داد.

خبرنگار المیادین گفت: در حال حاضر صدای جنگنده‌ها و پهپاد‌ها بر فراز نوار غزه فروکش کرده است. در سال‌های تقابل بین مقاومت در نوار غزه و رژیم اشغالگر، روند این گونه بوده است هنگامی که این رژیم بیانیه خود را از طریق سخنگوی ارتش اعلام می‌کند یعنی امور در همین حد متوقف می‌شود. از این رو اگر مقاومت تصمیمی به پاسخ به جنایت اسرائیل نداشته باشد امور در همین حد متوقف می‌شود. در این لحظات پس از پایان حملات هوایی اسرائیل اوضاع در نوار غزه آرام است.

ارتش رژیم صهیونیستی از شلیک پنج موشک از نوار غزه به طرف شهرک سدیروت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری آناتولی از قدس، ارتش اسرائیل شامگاه جمعه اعلام کرد پنج موشک از نوار غزه به طرف شهرک یهودی نشین سدیروت شلیک شد.

ارتش اسرائیل افزود پس از شلیک موشک‌ها از غزه، آژیر‌های خطر در مناطق و شهرک‌های مجاور نوار غزه به صدا درآمدند.

در همین حال روزنامه اسرائیلی یدیعوت آحارونوت در وبگاه خبری خود اعلام کرد یکی از موشک‌ها به منطقه‌ای باز در شهرک سدیروت اصابت کرد.

به نوشته این روزنامه، اصابت موشک به سدیروت موجب آتش سوزی در این منطقه شد، اما این حمله آسیبی به ساکنان این منطقه وارد نکرد.

تاکنون هیچ گروهی در نوار غزه مسئولیت این حملات موشکی را برعهده نگرفته است. شلیک موشک به جنوب اسرائیل پس از آن صورت گرفت که در راهپیمایی بازگشت روز جمعه در شرق غزه دست کم دو جوان فلسطینی به دست نظامیان اسرائیلی شهید و ۷۶ تن دیگر زخمی شدند.

از شلیک یک راکت از نوار غزه و اصابت بدون خسارت آن به منطقه‌ای غیر مسکونی در شهرک صهیونیست نشین "شاعر هنیگف" خبر داد

برچسب ها: اسرائیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار