استاندار خوزستان گفت: برنامه‌های گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی اهواز برگزار و اقدامات لازم برای بزرگداشت این شهدای گرانقدر انجام شود.
کد خبر: ۷۷۷۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹ 05 September 2019

غلامرضا شریعتی در نشست هماهنگی گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی 31 شهریور با اشاره مبارزه حق و باطل در طول چهار دهه از عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار داشت: در طول چهل سال شاهد ایستادگی در برابر استکبار جهانی و مقاومت در برابر سلطه‌جویی و ایادی آنها در منطقه بودیم.

وی با اشاره به این‌که حادثه تروریستی 31 شهریورماه سال گذشته بر اثر دسیسه دشمنان انقلاب اسلامی اتفاق افتاد، بیان کرد: این حادثه یک عملیات کور به‌شمار می‌آید که در تمامی دنیا احتمال وقوع چنین حادثه‌ای وجود دارد.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: اقداماتی همچون سرنگونی پهپاد آمریکایی و توقیف نفتکش بریتانیا سبب عزت و سربلندی ملت ایران در سطح جهان شده که این اتفاق‌ها به برکت خون شهدا به ثمر رسیدند.

وی با بیان این‌که حوادثی همچون حادثه تروریستی 31 شهریورماه سال گذشته هزینه ایستادگی ملت ایران در برابر دشمنان انقلاب است، عنوان کرد: با مراقبت و هوشیاری باید هزینه‌‎ها را به حداقل ممکن رساند.

شریعتی درباره اقدامات انجام شده برای متهمان و مرتبطان با گروه‌ حادثه حادثه 31 شهریورماه تأکید کرد: وابستگان و افراد مرتبط با این گروه تروریستی همگی بازداشت شده و به مراجع قضائی و قانون سپرده شده‌اند.

استاندار خوزستان تأکید کرد: برنامه‌های گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی اهواز برگزار و اقدامات لازم برای بزرگداشت این شهدای گرانقدر انجام شود.

نشست هماهنگی گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی 31 شهریورماه با حضور استاندار، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان، فرمانده نیروی انتظامی استان و جمعی از مسئولان استانی و حضور ویژه برخی از خانواده‌های شهدای این حادثه برگزار شد.

به گزارش تسنیم بر اثر حمله کوردلان و مزدوران برخی کشورهای منطقه در جریان رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در پوشش  لباس مبدل نظامی، به رژه رونده‌ها و مردم حاضر در منطقه 24 نفر شهید و 69 نفر مجروح شدند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار