در زمان انتشار این گزارش قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید چهار میلیون و ۱۱۰ هزار تومان (۱۰ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز) و قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم چهار میلیون و ۵۰ هزار تومان (۲۰ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز) است.

همچنین هر عدد نیم سکه به قیمت دو میلیون و ۸۰ هزار تومان (۱۰ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز)، ربع سکه یک میلیون و ۲۹۰ هزار تومان (۱۰ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز) و هر عدد سکه یک گرمی ۹۲۰ هزار تومان (۶۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز) است.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۴۱۳ هزار و ۲۲۱ تومان (بدون تغییر نسبت به دیروز) و ارزش هر انس طلای جهانی نیز ۱۵۳۴.۸۸ دلار (۴.۸۸ دلار افزایش نسبت به دیروز) است.

قیمت ارز نزولی شد

اما قیمت ارز در بانک‌ها و صرافی‌های مجاز بانک مرکزی نسبت به روز قبل با کاهش همراه بود.

بازار ارز مدتی است که با ثبات نسبی همراه است و نوسانات هیجانی در بازار دیده نمی‌شود، اما امروز قیمت ارز با کاهش همراه بود و بر همین اساس بانک‌ها امروز هر دلار آمریکا را ۱۱ هزار و ۲۴۷ تومان خریدند که نسبت به روز گذشته حدود ۵۰ تومان کاهش داشت.

همچنین هر یورو امروز در بانک‌ها به قیمت ۱۲ هزار و ۳۴۵ تومان خریداری شد که قیمت این ارز نیز نسبت به دیروز با کاهش اندکی همراه بود. قیمت خرید هر پوند انگلیس در بانک‌ها نیز ۱۳ هزار و ۶۱۸ تومان بود.

ارز مسافرتی ۱۳۰۰۰ تومان شد

قیمت ارز مسافرتی در بانک‌ها همچنان از قیمت فروش آن در بازار بالاتر است؛ به طوری که قیمت فروش ارز مسافرتی در بانک‌ها ۱۲ هزار و ۷۰۷ تومان اعلام شده که با احتساب کارمزد به حدود ۱۳ هزار تومان می‌رسد.

نرخ ارز در صرافی‌های بانک

اما صرافی‌های مجاز بانک مرکزی قیمت دلار را نسبت به روز گذشته ۵۰ تومان کاهش دادند؛ به طوری که قیمت خرید دلار در این صرافی‌ها ۱۱ هزار و ۲۵۰ تومان و قیمت فروش آن ۱۱ هزار و ۳۵۰ تومان است.

این صرافی‌ها امروز هر یورو را به قیمت ۱۲ هزار و ۴۵۰ تومان خریدند و ۱۲ هزار و ۵۵۰ تومان فروختند که نسبت به روز گذشته ۵۰ تومان کاهش قیمت داشته است.