گزیده و خلاصه خطبه های نماز جمعه شهرستان های استان فارس
کد خبر: ۷۷۶۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰ 31 August 2019

تابناک فارس به نقل از شیرازه:حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد عزمی امام جمعه موقت کازرون در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهرستان گفت:

زمینه فساد با تک نرخی شدن ارز همچون دیگر نقاط جهان از بین می رود. چند نرخی بودن نرخ ارز موجب ایجاد فساد و سو استفاده می شود. امیدواریم مجلس و دولت هرچه زودتر شرایط تک نرخی شدن ارز را فراهم کنند. رهبر انقلاب فرمودند که مسئله فرهنگ در دراز مدت بسیار مهمتر از مسائل اقتصادی است.

وی افزود: اگر از مسائل فرهنگی غافل بشویم، دشمن با غلبه فرهنگی بر ما، غلبه اقتصادی هم خواهند کرد.در حوزه فرهنگی در وهله اول باید ابعاد سبک زندگی اسلامی-ایرانی برای مردم مشخص شود.دوم تکمیل و اجرای کارهای مهندسی فرهنگی است.بهبود فرهنگ کار مورد سوم است. باید فرهنگ کار داشته باشیم و مردم برای پول کار نکنند.و چهارم بهبود فرهنگ مصرف است. چرا که امروز فرهنگ مصرف صحیحی نداریم ک از آن جمله مصرف انرژی است.تقویت فرهنگ قرٱنی پنجمین توصیه فرهنگی مقام معظم رهبری است.

عزمی تاکید کرد: با اشاره به حواشی قصاص چند روز قبل گفت، در قرآن می فرماید که برای شما زندگی در قصاص است. اگر قصاص نباشد، قاتل وقتی بداند قصاص نمی شود، راحت‌تر و بیشتر می کشد. باید زمینه امنیت جانی مردم را با قصاص فراهم کرد، پس در قصاص خشونت نیست، بلکه زندگی است.لذا باید فرهنگ قرآنی بر زندگی ما حاکم باشد.استفاده از آرای اندیشمندان و افزایش مطالعه دیگر توصیه هاست.مقابله با بی بند و باری از موارد قابل توجه فرهنگی است.کشور ما کشور امام زمان است و بزرگان علمی و دینی بسیاری از کشور ما برخاسته اند. اجازه تبلیغ علیه دین نخواهیم داد و با امر به معروف و نهی از منکر اجازه فعالیت به جهت بی بند و باری را نباید داد.

امام جمعه موقت کازرون در ادامه گفت: تنش آفرینی ک اسرائیل آن را کلید زده و دنبال آشوب در منطقه است، باید بداند که دارد با آتشی بازی می کند که اگر جنگی برپا شود، نابودی اسرائیل قطعی است.

وی اظهار داشت: تا امروز جمهوری اسلامی ایران محور مقاومت بوده است. و جبهه ها به همت نیروهای مقاومت تا مرزهای اسرائیل کشیده شده است. امروز پهپاد، هواپیما و ناوهای آمریکا در خطر است. امروز ما در حد اعلای قدرت و دشمن در پایین ترین سطح قرار گرفته است.

امام جمعه موقت کازرون در پایان با اشاره به آغاز ماه محرم تاکید کرد: در آستانه‌ ما محرم و عزای اباعبدالله الحسین هستیم. لذا از روز یکشنبه مجالس عزاداری و روضه باید در حد اعلا تقویت کنیم. و کسانی ک قصد کمک مالی دارند، می توانند کمک‌های خود را به موکب های کازرون برای ایام اربعین بدهند و در این زمینه دخیل باشند.

 

 ************************************************************************


حجت الاسلام والمسلمین مهدی آقائی امام جمعه مرودشت در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهرستان گفت:

یک بام و دو هوا بودن مسئولان در خصوص نام پتروشیمی (شیراز یا مرودشت ) جای بسی تعجب است. آقایی در خطبه های این هفته خود ضمن دعوت نمازگزاران به تقوی الهی ،اعمال ورفتار انسان ها در دنیا را دارای بازخورد دانست وافزود:یقینا بسیاری از سلب توفیق ها که در زندگی انسان ها حاصل می شود نتیجه گناهان خود انسان ها می باشد.

 

آقائی در ادامه فرا رسیدن ماه خون بر شمشیر،ماه محرم الحرام را تسلیت وبا اشاره به ارتباط عمیق بین عاشورای حسینی و ظهور، اظهار داشت:ایام محرم و صفر و مجالس روضه و عزای سید و سالار شهیدان، حضرت امام حسین(ع) و اباالفضل العباس(ع)، بهترین فرصت برای زمینه سازی ظهور است و باید جامعه اسلامی را به سرحد آمادگی برای ظهور برسانیم که تاسوعا و عاشورای حسینی و ایام محرم و صفر این موقعیت را برای ما فراهم کرده است.

,وی تصریح کرد: نهضت انقلاب اسلامی ایران به تاسی از مکتب سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) تشکیل و از همان ابتدا حامی مظلومان و ملتهای آزادیخواه جهان بوده است .

خطیب جمعه مرودشت در ادامه خطبه های خود ضمن اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با دولتمردان ،بیان کرد:در دیدار اخیر دلتمردان با معظم له به نکات بسیار ارزنده ای اشاره شد که از آن جمله می توان به مواردی همچون ضرورت پرهیز دولت از گرفتار شدن به فروع وحواشی ،یاد نمود .

 

وی با بیان اینکه دولتمردان باید ضمن پرهیز از ورود به هرگونه حواشی خصوصا در فضای مجازی ،بیشتر به حل مشکلات مردم طبق اولویت ها ومسائل ومشکلات کشور پرداخته، بیان داشت :گرفتار شدن دولت در حواشی ها وپرداختن به فروع مثل انتخاباتی کردن زودرس فضای سیاسی کشور موجب اتلاف توان دولت مردان می گردد.

 

وی ادامه داد:طرح موضوع ضرورت استعفای دولت در ماه های اخیر توسط برخی جریانات وهم صدائی بعضی از دولتمردان با جنگ روانی دشمنان در خصوص مسائلی مانند حجاب وعدم برخورد با هنجار شکنان ،وطرح موضوع رفراندوم ،پیرامون مسائلی که ساز وکار قانونی آن مشخص می باشد در کنار موضوع رفتن زنان ودختران به استادیوم های ورزشی که از مسائل جزئی می باشد به همراه حواشی برگزاری کنسرت ها وتبدیل آن به موضوع های اصلی کشور ،از جمله نکاتی است که دولت را در سال های آخر خدمت خود به مردم می تواند به حاشیه کشاند.

 

خطیب جمعه مرودشت در ادامه به پیامدهای گرفتار شدن دولت در حواشی وپرداختن به فروع اشاره نمود وافزود:فراموش کردن اولویت های اصلی کشور از جمله مسئله معیشت مردم و دغدغه های مردم ، تفرقه افکنی وایجاد دوگانگی و دوقطبی سازی در فضای جامعه به همراه ایجاد اختلاف بین قوا ودستگاه های نظام با موضوعات حاشیه ای ،کاهش وفاق اجتماعی در جامعه ودلسرد شدن مردم از قابلیت های موجود،فرصت یابی برخی مسئوولین برای شانه خالی کردن از بار مسئولیت وهدر رفتن وقت دولتمردان ومنابع ملی کشور وتخریب عقبه مردمی نظام وغفلت از جنگ همه جانبه دشمن ،از موارد آسیب های گرفتار شدن دولت در حواشی وپرداختن به فروع می باشد.

وی در ادامه به موضوع استفاده ترامپ از ابزار داعش برای تهدید اروپایی ها اشاره نمود و افزود :از زمان به کار آمدن دولت ترامپ تا کنون شاهد راه اندازی جنگ ها و اختلافات در دوسویه اقیانوس اطلس بین امریکا و اروپا هستیم که گاها به بهانه های مختلف از جمله ،موضوع ناتو،مسئله برجام ویا خروج از توافقات آب وهوایی توسط آمریکایی ها می باشیم.

 

وی اظهار داشت : اخیرا موضوع آزاد سازی 2500داعشی که در واقع دست ساخته خود آمریکا برای نابودی جبهه مقاومت و شکست بلاد اسلام هستند واکنون در زندان های آمریکا به سر می برند و اکنون تهدید ترامپ مبنی بر آزاد سازی آنها در صورت عدم تمکین اروپا از پذیرش آنها به عنوان ابزار جدید برای فشار علیه اروپایی ها می باشد .

 

آقائی در ادامه به موضوع کشف تخلفات مربوط به توزیع کود شیمیایی در صنعت پتروشیمی اشاره نمود وافزود :در حالی که در ماه های گذشته کشاورزان از نبود کود شیمیایی به قیمت تعاونی رنج می بردند،یک عده دلال اقدام به خرید کود شیمیایی به قیمت تعاونی نموده و به جای عرضه به کشاورزان در بازار آزاد آن را به قیمت های گزاف فروخته و هزینه سنگینی به کشاورزان تحمیل می نمودند که خوشبختانه این موضوع توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) ودستگاه قضائی پیگری وبا متخلفان برخورد قانونی صورت گرفت.

 

 *************************************************************************

 

حجت الاسلام والمسلیمن درویشی امام جمعه بیضا در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهرستان گفت:

ترور وبه شهادت رسیدن هفده هزار نفر از بهترین فرزندان این کشورنشانه اوج کینه ودشمانی سران استکبارجهانی ومنافقین کوردل نسبت به این مردم هست واگراین شهدا نبودند امروز خبری از این همه موفقیت واقتدارایران اسلامی در عرصه های مختلف منطقه ای وجهانی نبود.

درویش در خطبه دوم نماز جمعه این هفته با اشاره به هشتم شهریور سالروز شهادت شهیدان گرانقدر رجایی وباهنر وروز مبارزه با تروریسم گفت: باید یاد وخاطر شهدای گلگون کفن درهمه ایام گرامی داشته شود سپس افزود:از بدو پیروزی شکوهمندانقلاب اسلامی سران استکبارجهانی به منظور جلوگیری از رشد وموفقیت های دولت ومردم ما دست به هرجنایتی زده ومی زند ولی به واسطه روحیه شهادت طلبی مردم هیچگاه به اهداف شوم خودنرسیده ونخواهند رسید. ترور وبه شهادت رسیدن هفده هزار نفر از بهترین فرزندان این کشورنشانه اوج کینه و دشمانی سران استکبارجهانی ومنافقین کوردل نسبت به این مردم هست واگراین شهدا نبودند امروز خبری از این همه موفقیت واقتدارایران اسلامی در عرصه های مختلف منطقه ای وجهانی نبود،همه این ترورها وتحریم ها نشانه آن است که دشمن سیلی وضربه بزرگی از انقلاب و نظام ما خورده است.

خطیب نماز جمعه بیضا با اشاره به فرارسیدن ماه محرم و هفته امر به معروف ونهی از منکر گفت: یکی از اهداف بزرگ امام حسین «ع» از قیام ونهضت عاشورا همان امربه معروف ونهی از منکر بود وجامعه ای که درآن امربه معروف ونهی ازمنکر رعایت ونهادینه شود برهمه مشکلات غلبه خواهد کرد وآن جامعه یک جامعه پویا وموفق هست.

وی افزود: دراهمیت وجایگاه فریضه واجب ومهم امربه معروف ونهی ازمنکر حضرت علی«ع» می فرماید:اگر تمام فریضه های واجب دریک کفه ترازو وامربه معروف ونهی ازمنکر درکفه دیگرترازوقرابگیرندتمام فرائض واجب درمقابل با امربه معروف ونهی ازمنکر مثل قطره ای است درمقابل دریا.

امام جمعه بیضا با اشاره به اهمیت وجایگاه فرهنگ درجامعه گفت: متاسفانه توجه به فرهنگ مورد غفلت واقع شده توجه به مسئله فرهنگ به مراتب از توجه به اقتصاد وسیاست و....بسیار مهمتر و واجب تر است. اگر فرهنگ دینی، جهادی وانقلابی در جامعه ما نهادینه بشود بطور یقین شاهد این همه مسائل ،مشکلات،اختلاص ها وفسادهای مالی واداری نخواهیم بود.حجه الاسلام والمسلمین درویشی به هفته بانکداری اسلامی وبدون ربا هم اشاره کرد وگفت:از همان ابتداء پیروزی انقلاب اسلامی قانون بانکداری اسلامی مصوب شد ولی متاسفانه آن گونه که انتظارهست این قانون اجرا نمی شود امید است که درجهت رضای ذات باری تعالی وکمک به مردم قوانین بانکداری برمبنی شرعی واسلامی حرکت کند شاهد این همه مسائل ،شکلات وفسادهای مالی نباشیم.

 *********************************************************************

 

حجت‌الاسلام رضا رحمانی‌زاده امام جمعه شهر نی‌ریز در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهرستان گفت:

پست ها امانتی در دست مسوولان می باشد و دکانی برای چپاول اموال عمومی نمی باشد
حجت‌الاسلام رضا رحمانی‌زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلی نی ریز گفت: ویژگی هایی در کلام امیر المومنین برای یک مسلمان معیار قرار داده شده است که تعین و بیان کننده عقل کامل او می باشد.

وی افزود: یکی از ویژگی ها این است که مردم از او امید خیر داشته باشند، عده ای هستند علاوه اینکه خیری نمیرسانند مانع خیر هم میشوند.

رحمانی‌زاده همچنین بیان کرد: یکی دیگر از این ویژگی ها این است که مردم از شر او در امان باشند.

وی درخصوص ویژگی دیگر یک مسلمان این است که خیر دیگران را بسیار بشمارد، تصریح کرد: این موضوع متوجه دولتمردان و مسوولان هم می باشد که نباید زحمت های دیگران را نادیده بگیرند و سیاه نمایی کنند.

خطیب جمعه نی ریز در ادامه کار خیر دیگران را شایسته دیدن، از مراجعات مردمی خسته نشدن، گمنامی را برتر از شهرت دانستن را ازدیگر ویژگی یک فرد مسلمان بیان کرد.

حجت‌الاسلام رضا رحمانی‌زاده با اشاره به هفته دولت عنوان کرد: پست ها امانتی در دست مسوولان می باشد و دکانی برای چپاول اموال عمومی نمی باشد و این ها ازآموزه های اسلام می باشد.

وی خاطر نشان شد: عملکرد مسوولان را پای اسلام نگذارید و نباید با عملکرد اشتباه موجب شد که جوانان از آموزه های اسلام سرخورده شوند.

خطیب جمعه نی ریز در ادامه با شاره به اینکه مسوولان نباید در مصرف اموال مسلمانان زیاده روی کنند بیان کرد: دولتمردان باید با شفاف سازی خود حیله های دشمنان را خنثی و نگاه مردم را معطوف به خدمات و زحمات انجام شده کنند.

************************************************************

 

حجت الاسلام عزیزی امام جمعه سعادت شهر در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهرستان گفت:

امام جمعه سعادت شهر در خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه محرم اولین ماه سال هجری است و اولین ماه حرام و ماه ظلم به اهل بیت است، گفت: ماه محرم، ماه حزن و اندوه تمام عالم است و به همین دلیل باید حرمت این ماه را نگه نداشت و به اهل بیت رسول الله احترام کرد.
حجت الاسلام عزیزی افزود: به تکایا و هیات ها توصیه می کنم که مواظب اشعار نوحه خوانان باشند که اشعار سنگین و در شان اهل بیت باشد و در مراسمات دقت کافی را داشته باشند.

 

وی در ادامه به روز ۸ شهریور روز مبارزه به تروریسم اشاره کردو گفت: امروز ابزار اصلی نظام سلطه برای حاکمیت بر جهان استفاده و ایجاد تفکر تروریست است

امام جمعه سعادت شهر ادامه داد: به فرموده امام خمینی(ره)، آمریکا بزرگترین حمایت کننده تروریسم در جهان است چرا که آنها دوست نمی خواهند بلکه آنها خدمتگزار می خواهند.

وی با بیان اینکه نمونه بارز تروریست دولت اسراییل است، افزود: آمریکا و اسراییل برای سرنگونی دولت قانونی بشار اسد در سوریه اقدام به موشک پراکنی میکنند و از نفوذ ایران در منطقه بشدت هراس دارند .

امام جمعه سعادتشهر در ادامه به هفته دولت اشاره کردو گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب دولت باید شفافیت عملکرد برای مردم داشته باشد و شفاف سازی از شروط رهبری است .

حجت الاسلام عزیزی گفت: آثار اعتماد سازی در برخورد با فساد در جامعه باید دیده شود .

امام جمعه سعادت شهر از فرماندار پاسارگاد بابت تلاشهای انجام شده در این مدت تشکر و قدر دانی کرد.

حجت الاسلام عزیزی در ادامه به برگزاری مراسم جشن در استادیوم ورزشی سعادتشهر به عنوان جشن ورزشی خانوادگی اشاره کرد و افزود: باید این گونه مراسم با رعایت تمامی شئونات انجام شود و خانواده ها بیشتر مراقب جوانان و نوجوانان خود باشند

وی بیان کرد: از همه مسئولان شهرستان می خواهم که دیگر این گونه مراسمات با این شیوه و این نوع برگزاری تکرار نشود که در صورت تکرار بع شدت با متولیان و برگزار کنندگان برخورد خواهد شد.

 ***************************************************************

 

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی زاده امام جمعه فیروزآباد در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهرستان گفت:

باند دوم محور فیروزآباد به کوار هرچه سریعتر راه اندازی شود

حجت الاسلام هاشمی زاده امام‌جمعه فیروزآباد در خطبه دوم نماز جمعه این شهرستان با اشاره به مشکل جاده فیروزآباد -شیراز حدفاصل روستاهای زنجیران و گردنه روستای موک ابراز داشت: با توجه به این‌که فیروزآباد به‌عنوان کریدور اصلی ارتباطی با منطقه ویژه اقتصادی عسلویه و جنوب کشور و اینکه قطب‌های کشاورزی استان است حجم پرترافیک عبوری روزانه در جاده‌های فیروزآباد به جنوب و مرکز استان، در قطعه عبوری جدید از زنجیران تا گردنه موک به‌موجب خسارات و تلفات جانی و نقطه حادثه‌خیز در این محور شناسایی‌شده، چنانچه هر چه زودتر در اختیار حمل‌ونقل و مسافران قرار گیرد مسلماً جلوی تلفات و خسارت ناشی از این نقطه از محور فوق گرفته خواهد شد.

 

هاشمی‌زاده خواستار بررسی، توجه و راه‌اندازی هر چه سریع‌تر باند دوم حدفاصل روستای زنجیران و گردنه موک از مسوولان اداره کل راه استان شد و خاطرنشان کرد: با تسریع و راه‌اندازی این قطعه مهم می‌توان از حوادث و تلفات احتمالی آینده جلوگیری کرد.

 ******************************************************************

 

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه فراشبند در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهرستان گفت:

وی ضمن تبریک به مناسبت هفته دولت از برپایی میز خدمت توسط مسؤلان شهرستان تقدیر کرد.

وی با انتقاد از تضاد حرفای رئیس جمهور در مورد مذاکره با برخی کشورهاگفت: شماها مذاکره بلد نیستید امروز صحبت ها تغییر می کند، منتقدین را تحقیر میکند و بعدمیگوید به منتقدین جایزه می‌دهیم.

 

حجت الاسلام ابراهیمی افزود: از قوه قضایه و ریاست انقلابی آن میخواهیم همینجور با حرمت شکنان برخورد کند.

انتخابات نزدیک است نامزدها به هر قیمت دنبال رای آوردن نباشند. جشن عاطفه ها نزدیک است هر کس به اندازه توان خودش میتواند خیر باشد. سالروز شهادت رئیسعلی دلواری این مبارز بزرگ و همراهانش را گرامی میداریم.

 

********************************************************************

 

حجت الاسلام والمسلمین خاوری امام جمعه استهبان در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهرستان گفت:

اقتصاد و فرهنگ یا ورود زنان به ورزشگاه؟

حجت الاسلام خاوری در خطبه های نماز جمعه این هفته استهبان با اشاره به آسیب های اجتماعی که گریبان گیر فرزندات طلاق می شود گفت:فرزندان طلاق معمولا زندگی موفقی نداشته و در آینده نیز خودشان دچار طلاق می شوند و در واقع بسیاری از بی عفتی ها و بی بندو باری ها بدلیل اینست که فرزندان تحت حمایت پدر و مادر تربیت نمی شوند.

امام جمعه استهبان در ادامه افزود: یکی از دلایل ترویج بدحجابی در جامعه رسانه ها هستند و رسانه های خودی هم کارنامه قابل دفاعی در این زمینه ندارند.

ایشان با بیان اینکه در جامعه امروزی بسیاری از الگوهای واقعی به حاشیه رفته اند گفت: متاسفانه امروزه بسیاری از سلبریتی ها بعنوان الگپی دختر و زنان جامعه ما معرفی می شوند و این نمونه الگوها برای عفت و حیای جامعه ما خطرناک می باشد.

حجت الاسلام خاوری در ادامه ضمن بیان تاثیرات فضای مجازی در ترویج بی بندوباری و ارایه محتوای بی حیایی گفت:چه شده است که مادر چادری است ولی فرزندان او به گونه دیگری هستند.

 

ایشان در پایان ضمن بیان فرمایشات مقام معظم رهبری بمناسبت هفته دولت گفت: در حال حاضر دشمن از دو نقطه ملت ما را مورد هجوم قرار داده؛ اقتصاد و فرهنگ و واقعیت اینست که مسیولین باید از حواشی دوری کرده و این دو موضوع بعنوان اولویت های اصلی آنان قرار بگیرد.

وی با اشاره به برخی از حواشی که در جامعه بوجود آمده بیان کردندکه:آیا دغدغه اصلی مردم اینست که دخترشان به ورزشگاه رفته یا نرفته؟ قطعا پرداختن به چنین مباحثی یعنی پرداختن به حواشی و غافل شدن از اصل قضایا.

*****************************************************************************

 

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی علوی امام جمعه شهر ارد گراش در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهرستان گفت:

 

خطبه اول: دعوت به تقوای الهی ،تقوای الهی لازمه زندگی دنیا و آخرت است.
بیان اینکه در آستانه ایام سوگواری سید و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین(ع) هستیم و بایستی از این مکتب حیات بخش استفاده کافی ببریم.
بیان گوشه ای از پیام ها و عبرتهای واقعه کربلا و اینکه انگیزه حکومت امام حسین حول سه محور بوده است:موضوع اول بیعت نکردن با طاغوت است.تلاش معاویه برای بیعت گرفتن برای یزید خبیث و پلید و تهدید مخالفین برای گرفتن بیعت ،که یکی از مخالفان، عایشه که دشمن اهل بیت بود هم با ولیعهدی یزید، با معاویه مخالف بود که سرانجام معاویه عایشه را به قتل رساند.

 

خطبه دوم: سفارش به تقوای الهی
یکی از مصادیق تقوای الهی فضای مجازی است،۷۰ درصد مردم از فضای مجازی استفاده می کنند از واتساپ تا ساینا و این نیازمند مدیریت و مراقبت است و باید مراقب فرزندانمان باشیم چرا که ممکن است اعتقادات دینی آنها را خدشه دار کند.➖در فضای مجازی گاها چیزهایی منتشر می شود که جمع کردن انها سخت است و گاهی دستورات و شخصیتهای دینی ما را زیر سوال میبرند.
تبریک هفته دولت و گرامی داشتن یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر که افرادی مومن با اخلاص،دلسوز و انقلابی بودند ایشان بعنوان رییس جمهور و نخست وزیر (شهیدان رجایی و باهنر)الگویی هستند برای همه مسئولان و مدیران کشور و بیان اینکه شهادت آنها یاد آور جنایت کسانی است که چنین عملی را انجام دادند.
از شرم آور ترین جنایات دولت غرب حمایت از تروریسم دولتی و اینکه تروریسم دولتی یعنی برای حذف فیزیکی افراد در قالب قانون به تصویب برسد و در دستور کار مقامات امنیتی و نظامی قرار گیرد.
رهبری این انقلاب متکی به خدا بود و امام از این ترورها دلسرد نمی شد و این ترورها سبب باروَر شدن درخت انقلاب میشد.
در ادامه خطبه ها اشاره به ساخت سامانه باور 373 که سبب شد ایران به یکی از معدود کشورهای ساخت چنین سلاحی تبدیل شود
پیشرفت در طراحی و ساخت جنگنده نسل پنجم قاهر،موشک بالستیک و جنگ الکترونیک که حاصل شعار و اعتقاد به ما میتوانیم است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار