کد خبر: ۷۷۶۰۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸ 29 August 2019

 

ورزش سه: ریوالدو، ستاره سابق بارسلونا معتقد است رئال مادرید با هدایت زین الدین زیدان اوج خواهد گرفت.

 نتایج ضعیف رئال مادرید در تابستان و البته تساوی هفته قبل در برنابئو باعث شد تردیدها در مورد نتایج رئال مادرید در فصل جاری بیشتر شود. اما ریوالدو مدعی شد این تازه اول فصل است و در ادامه شرایط برای کهکشانی ها بهبود خواهد یافت.

حمایت اسطوره بارسلونا از زیدان

ریوالدو گفت: “علیرغم امتیاز از دست دادن در هفته دوم، نمی دانم چرا باشگاه رئال مادرید و هواداران وحشت زده شده اند. تازه لالیگا شروع شده و بارسلونا نیز در اولین بازی خود مغلوب شد. این نوع تفکرات باید بعد از ۱۰ مسابقه، آنهم اگر شرایط بهتر نشد شکل گیرد.

زین الدین زیدان می تواند تیم را به شرایط گذشته بازگرداند و به زودی اوضاع بهتر می شود. رئال مادرید برای فتح لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا می جنگد و من شک ندارم آنها قبل از پایان بازار نقل و انتقالات کار مهمی انجام خواهند داد.

به نظر می رسد پاری سن ژرمن در مورد انتقال وینیسیوس جونیور از رئال مادرید به فرانسه به عنوان بخشی از انتقال احتمالی نیمار مذاکره کرده، اما اگر من جای وینیسیوس بودم این پیشنهاد را قبول نمی کردم. وینیسیوس او فصل گذشته خوب بازی کرد و نباید در مورد انتقالش عجله کند، زیرا او در بهترین شرایط ممکن برای درخشش در رئال مادرید است.”

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار