بعد از سقوط دو پهپاد رژیم صهیونیستی در جنوب بیروت و وعده حزب‌الله برای پاسخ به این تجاوز، صبح امروز بار دیگر یک پهپاد صهیونیستی حریم هوایی لبنان را نقض کرد.
کد خبر: ۷۷۵۰۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷ 26 August 2019

 

تابناک / در حالی که هنوز واکنش‌ها به تجاوز دو پهپاد صهیونیستی به ضاحیه بیروت ادامه دارد، امروز (دوشنبه) یک پهپاد صهیونیستی دیگر حریم هوایی لبنان را نقض کرد.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی لبنان «ان ان ای»، یک پهپاد صهیونیستی از نوع «ام کا» در ساعات‌های اولیه صبح امروز از سمت «مزارع شبعا» وارد حریم لبنان شد و پروازهای شناسایی گسترده‌ای بر فراز شهرها و روستاهای این منطقه انجام داد.

بامداد دیروز دو پهپاد رژیم صهیونیستی وارد حریم هوایی ضاحیه بیروت شدند؛ یکی از آنها سقوط کرد و دیگری منفجر شد. بر اثر انفجار پهپاد مذکور در مقابل مرکز رسانه‌ای حزب‌الله سه نفر مجروح شدند.

مقامات مختلف لبنانی از رئیس‌جمهور گرفته تا نخست‌وزیر و سیاسیون دیگر، این اقدام را محکوم کردند و آن را نقض آشکار حریم هوایی لبنان و قطعنامه 1701 دانستند. 

خبرگزاری روسی «اسپوتنیک» به نقل از منابع آگاه نوشت، پهپاد مذکور  آماده انجام عملیات ترور بوده‌ است. 

وزارت امور خارجه لبنان نیز در بیانیه‌ای از عزم بیروت برای شکایت از رژیم صهیونیستی در شورای امنیت بابت نقض مکرر حریم لبنان خبر داد.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان طی سخنرانی خود به مناسبت دومین سالروز آزادی جرود عرسال و حمله بامداد امروز رژیم صهیونیستی به لبنان تأکید کرد که باید به این رژیم پاسخ داد.

منبع: فارس
برچسب ها: رژیم صهیونیستی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار